Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@21:51:42 GMT

بازیگر پایتخت به «ساخت ایران ۲» پیوست

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۳۸۸۴۹/بازیگر_پایتخت_به_ساخت_ایران_۲_پیوست

بازیگر پایتخت به «ساخت ایران ۲» پیوست

تصویربرداری سریال ساخت ایران ۲ به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی امیر پروین حسینی و منصور سهراب‌پور این روز‌ها در خارج از کشور در حال پیگیری است.

خبرگزاری فارس: ساخت ایران ۲ در ۲۶ قسمت برای پخش در شبکه نمایش خانگی در ایران و خارج از کشور تولید خواهد شد و تصویربرداری آن ۵ ماه به طول می‌انجامد.

مهران احمدی بازیگر پایتخت ۲ به تازگی به جمع بازیگران این سریال اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
محمدرضا گلزار، امین حیایی، محسن کیایی، سحردولتشاهی، سارا بهرامی و دو بازیگر لبنانی از بازیگران این سریال هستند.

فصل اول این مجموعه به کارگردانی محمدحسین لطیفی در سال ۹۰ و در ۱۸ قسمت تولید شد. در فصل اول این سریال محمدرضا گلزار، امین حیایی، فرهاد اصلانی، بهنام تشکر، گوهر خیراندیش، ملیکا عبدالرزاقی و بهاره رهنما به عنوان بازیگر حضور داشتند.

ساخت ایران ۲ به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه کنندگی منصور سهراب‌پور و امیر پروین‌حسینی در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Fwh

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۸۸۴۹/بازیگر_پایتخت_به_ساخت_ایران_۲_پیوست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: