Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@03:18:12 GMT

چرا تلویزیون ماجرای نیمروز را ۵ روز تحریم کرد؟/ مهدویان: باز چه خطایی از ما سر زده است!

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۳۹۰۴۱/چرا_تلویزیون_ماجرای_نیمروز_را_۵_روز_تحریم_کرد_مهدویان_باز_چه_خطایی_از_ما_سر_زده_است

چرا تلویزیون ماجرای نیمروز را ۵ روز تحریم کرد؟/ مهدویان: باز چه خطایی از ما سر زده است!

تیزرهای تبلیغاتی ماجرای نیمروز که از تلویزیون پخش می شد به مدت ۵ روز به یک باره قطع شد.

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، ماجرای نمیروز ساخته محمدحسین مهدویان که در اکران نوروزی توانست میلیاردی شود و مخاطبان زیادی را به سینماها بکشاند.

اما این فیلم حاشیه هم کم نداشت، سینماهای کمی در اختیار این فیلم قرار گرفت و با وجود اینکه سانس های فوق العاده ای برای فیلم گذاشته شد اما سینماهای حوزه هنری در تهران به طور محدود در اختیار ماجرای نیمروز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در شمال کشور سالن سینما در اختیار کنسرت قرار گرفت، آن هم در سالنی که چندبار فیلم به سانس فوق العاده رسیده بود.

اما همه حاشیه ها به همین جا ختم نشد، تیزرهای تبلیغاتی که از تلویزیون پخش می شد به مدت 5 روز به یک باره قطع شد، محمدحسین مهدویان در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: بعد از کم شدن سانس های فیلم، حالا پخش تیزرهای فیلم هم از تلوزیون قطع شده است؛ نمی دونم باز چه خطایی از ما سر زده است اما فعلا همینه که هست.

بعضی ها دلیل این اتفاق را ایرادات تاریخی ماجرای نیمروز می دانند؛ اما این دلیل از سوی دست اندرکاران فیلم مورد قبول واقع نشده است.

باید دید تلویزیون که تبلیغات همه فیلم های اکران نوروز را به نوبت پخش می کند چرا این فیلم را به مدت 5 روز تحریم کرد؛ آن هم فیلمی که موضوعی دارد که جایش در سینمای این روزهایمان خالی بود.

منبع:نسیم آنلاین

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه سایر رسانه‌ها

R41383/P41383/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۹۰۴۱/چرا_تلویزیون_ماجرای_نیمروز_را_۵_روز_تحریم_کرد_مهدویان_باز_چه_خطایی_از_ما_سر_زده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: