Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@22:59:40 GMT

فروش «ماجرای نیمروز» به یک میلیارد و نیم رسید

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۳۹۰۴۴/فروش_ماجرای_نیمروز_به_یک_میلیارد_و_نیم_رسید

فروش «ماجرای نیمروز» به یک میلیارد و نیم رسید

«ماجرای نیمروز» ساخته محمدحسین مهدویان که در اکران نوروزی روی پرده سینماهاست به فروش یک میلیارد و نیمی رسید.

به گزارش مشرق، دفتر پخش فیلم «ماجرای نیمروز» ساخته محمدحسین مهدویان اعلام کرد که فروش این اثر سینمایی به ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

«ماجرای نیمروز» برنده پنج سیمرغ از سی و پنجمین جشنواره فجر در نوروز ٩٦ به فروش ١/٥ میلیاردی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته روابط عمومی فیلم، هر شب چند سانس فوق العاده به این فیلم اختصاص می‌یابد.

در این فیلم مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهدی زمین پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و جواد عزتی با حضور مهدی پاکدل به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در محله های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیایان ها و کوچه ها و در پستوی خانه ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟

منبع: مهر

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۹۰۴۴/فروش_ماجرای_نیمروز_به_یک_میلیارد_و_نیم_رسید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: