Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:53:39 GMT

محسن حسینی قطعه «دیرنشه» را منتشر کرد/ تلاش برای به روز رسانی

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۳۹۰۵۸/محسن_حسینی_قطعه_دیرنشه_را_منتشر_کرد_تلاش_برای_به_روز_رسانی

محسن حسینی قطعه «دیرنشه» را منتشر کرد/ تلاش برای به روز رسانی

دریافت 8 MB محسن حسینی آهنگساز و نوازنده سنتور، نخستین قطعه رسمی خود در مقام خواننده را با تلفیق موسیقی الکترونیک و اصیل ایرانی منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن حسینی که در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر به همراه عبدالحسین مختاباد به‌عنوان آهنگساز و سرپرست ارکستر «نوبانگ مهر» روی صحنه رفته بود در تازه‌ترین تجربه خوانندگی خود قطعه «دیر نشه» را با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این قطعه به آهنگسازی و خوانندگی محسن حسینی توسط رامین عبداللهی تنظیم و میکس و مستر شده و روی شعری از فواد فرهنگ اجرا شده است.

محسن حسینی درباره این اثر و انتخاب ژانر خود گفت: هرچند سبک موسیقی پاپ، مردمی محسوب می‌شود ولی در عین‌ حال نباید در آن به سطحی‌نگری و باری به هر جهت کار کردن رسید. موسیقی پاپ ظرفیت‌های بالایی در جذب مخاطب دارد اما متأسفانه این روزها شاهدیم که از غنای موسیقایی آثار پاپ کاسته شده و صرفا گیشه ملاک و معیار سنجش موفقیت این آثار شده است. به هر تلفیق موسیقی ایرانی و پاپ در دوره‌های مختلف به شکل‌های گوناگون انجام‌ شده اما بنده و تیم تولید سعی کردیم نگاه به‌روزتر و درعین‌حال فنی‌تری به مقوله تلفیق داشته باشیم.

وی در پایان بیان کرد: من با توجه به تحصیلات آکادمیک موسیقی و شاگردی نزد اساتید بزرگ موسیقی ایرانی و آثار متعددی که در زمینه آهنگسازی و تنظیم با خوانندگان مطرح داشته‌ام، وظیفه خودم می دانم که در ژانر جدیدی که برای خوانندگی برگزیده‌ام سلیقه و پسند موسیقایی مردم را ارتقا ببخشم چرا که به نظر بنده موسیقی و سازهای ایرانی باقابلیت‌ها و ظرفیت‌های  بسیار بالایی که دارند، می‌توانند علاوه بر شیوه‌ ارایه‌ رایج و کلاسیک خود در کنار موسیقی‌های گوناگون از سراسر جهان نیز بنشینند و محدوده‌ شنوندگان خود را گسترش دهند. نمونه بارز آن کیهان کلهر است که با اجراهای بی‌نظیری که با نوازندگان گوناگون از ملیت‌های مختلف داشته‌اند موسیقی و ساز کمانچه ایرانی را در جهان بر سر زبان‌ها انداخته‌اند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۹۰۵۸/محسن_حسینی_قطعه_دیرنشه_را_منتشر_کرد_تلاش_برای_به_روز_رسانی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: