Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@02:07:56 GMT

به شورای دوره پنجم بوکان خوشبین هستم

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۳۹۰۷۰/به_شورای_دوره_پنجم_بوکان_خوشبین_هستم

به شورای دوره پنجم بوکان خوشبین هستم

سید محسن حسینی در مورد حضور خود در شورای شهر می‌گوید: واقعیت این است که فکر می‌کنم با توجه به تجربیاتی گذشته، می‌توانم برای آینده‌ی شهر مفید باشم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازکانی پرس؛ شاید بی‌راه نباشد اگر او را باتجربه ترین عضو شورا در هر پنچ دوره گذشته بنامیم چرا که در کارنامه خود سابقه دو دوره حضور در شورا را دارد و در انتخابات اخیر نیز برای بار سوم به یکی از کرسی های شورا دست رسیدە است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آنچه اهمیت رسیدن دوباره سید محسن حسینی را به شورا دوچندان می کند از یک سو، کسب بیش از ۸ هزار رأی توسط او در این انتخابات با وجود تعدد بسیار زیاد کاندیداها است و از سوی دیگر سرنوشت متفاوت او از دیگر اعضای شوراهای پیشین در این دوره انتخابات اشاره کرد که با اقبال مردمی روبرو نشده و نتوانستند جایگاه قابل قبولی به دست آورند.

سید محسن حسینی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است و مسئول ناظر بر درمان در کمیته امداد امام خمینی (ره)، در حوزه فعالیت های اجتماعی نیز می توان به عضویت او در هیئت امنا و هیئت مدیره موسسه خیریه توحید، هیات مدیره و هیئت امنای بیماران خاص و هیئت مدیره سابق باشگاه سردار بوکان اشاره کرد. وی همچنین در دوره های دوم و سوم سورای شهر نیز عضو این پارلمان شهری بوده است.

سید محسن حسینی در مورد حضور خود در شورای شهر می‌گوید: واقعیت این است که فکر می‌کنم با توجه به تجربیاتی گذشته، می‌توانم برای آینده‌ی شهر مفید باشم.

بوکان شهری در حال رشد است و برای بهتر شدن به تجربه‌های موجود نیاز دارد، امری که به نظر بنده پاشنه آشیل شورای دوره چهارم بود، لذا همه باید برای آبادانی این شهر تلاش کنیم. بوکان مشکلات زیادی دارد و برای حل این مشکلات، به کسانی که این شهر را خوب می‌شناسند و برای آن کار کرده‌اند نیاز است.

وقتی از این عضو منتخب شورا در مورد مشکلات عمرانی بوکان سوال می شود تجربه وی بیشتر به چشم می آید و حرف هایش نشان می دهد که به خوبی شهر و بافت آن را می شناسد.

سید محسن حسینی در زمینه عمران شهری معتقد است از نظر عمرانی وضعیت بوکان نه برای ساکنان آن شایسته‌ است و نه برای میهمانانی که به آن وارد می‌شوند، حمل و نقل شهری مشکلات بسیاری دارد، خیابان‌ها و معابر وضعیت مناسبی ندارند .

شورا و شهرداری در این زمینه می‌توانند کارهای زیربنایی انجام دهند. وی حرف های خود را اینگونه ادامه می دهد: بنده نمی‌گویم که همه‌ی این مشکلات متوجه شورای فعلی یا شهرداری است بلکه بخش زیادی از آن مدت زمان زیادی است که وجود دارد و با توجه به رشد سریع جمعیت و گسترش شهر همچنان تداوم داشته و اکنون نیز وجود دارند.


وی تصریح می‌کند: بوکان فقط با مشکلات عمران شهری دست به گریبان نیست و مسایل اجتماعی زیادی هم وجود دارد که شورا باید به آنها بپردازد.

حسینی مشکلات فرهنگی و اجتماعی را در ارتباط تنگاتنگ با مشکلات عمرانی می‌داند و معتقد است ریشه اصلی آن در وضعیت جمعیتی و مهاجرپذیر بودن بوکان است.

منتخب مردم بوکان در دوره پنجم شورای شهر به این نکته اشاره می کند که مشکلات عمرانی و اجتماعی همدیگر را تقویت می‌کنند و باید برای همه‌ی آن‌ها در ارتباط با هم چاره‌اندیشی کرد.
حسینی در زمینه اولویت های کاری شورا در این دوره می گوید: کمبود فضای سبز، تمرکزگرایی و عدم توجه به مناطق حاشیه ای شهر، پروژه های نیمه‌تمام مانند روگذر و زیرگذر میدان وحدت و میدان معلم، بدهی کلان شهرداری، نبود جایگاه‌های کافی سوخت سی.ان.جی و سست شدن اعتماد مردم به نهاد شورا از مواردی است که شورای پنجم باید در جهت بهبود آنها تلاش کند.
وی در پایان به این نکته اشاره می کند که شورا محل همفکری و تعامل است زیرا هیچ نهاد یا اداره دیگری به اندازه شورا و شهرداری با امورات مردم سر و کار ندارد، پس طبیعی است نباید برای شهری مانند بوکان به صورت فردی یا جناحی نسخه‌پیچی کرد. بنده به شورای این دوره بسیار خوشبینم و با شناختی که از همکاران خود در این شورا و روحیه تعامل و خدمت صادقانه آنها دارم کاملا امیدوارم که می توان با بررسی دقیق مشکلات و ارایه راهکارها، تصمیمات درستی بگیریم و بیشتر این مشکلات را برای همیشه حل کنیم.

انتهای پیام/خ

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۹۰۷۰/به_شورای_دوره_پنجم_بوکان_خوشبین_هستم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: