Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@15:11:14 GMT

بازداشت سه کارمند سفارت آمريکا در صنعاء

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۳۹۱۴۴/بازداشت_سه_کارمند_سفارت_آمریکا_در_صنعاء

خبرگزاري آريا - نيروهاي امنيتي يمن، سه نفر از کارکنان سفارت آمريکا در صنعاء را بازداشت کردند.
به گزارش خبرگزاري نووستي روسيه، گروهي از نيروهاي امنيتي يمن روز پنجشنبه، 3 نفر از کارکنان سفارت آمريکا در صنعاء را بازداشت کرده و به مکاني نامعلوم بردند.
هنوز معلوم نشده است که علت بازداشت کارکنان سفارت آمريکا در صنعاء چه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع ياد شده افزود: ديپلمات هاي بازداشت شده شامل هشام العميسي، اسامه الأنسي وعصام المحويتي هستند.
دراين گزارش آمده است که انصار الله اتهامات مشخصي را به بازداشت شدگان وارد نکرده و به طور رسمي بازداشت آن ها را اعلام نکرده است.
يکي از نزديکان يکي از بازداشت شدگان به رسانه هاي محلي گفت که به نزديکان بازداشت شدگان اجازه تماس با خانواده هايشان نداده اند و آن ها چيزي درباره شرايط بازداشت فرزندانشان ندارند.
رسانه هاي يمني پيشتر اعلام کرده بودند که يک گروه از نيروهاي امنيتي 12 نفر از کارکنان هيات سازمان ملل و سفارت آمريکا در صنعاء را بازداشت کرده اند، اما دفتر محلي سازمان ملل در امور انسان دوستانه، بازداشت کارکنانش را رد کرده و اين خبر را نادرست خوانده است.
در همين حال، درحمله جنگنده هاي ائتلاف متجاوز عربي به سرکردگي عربستان سعودي به مواضع حوثي ها در شرق منطقه موزع در غرب استان تعز درجنوب يمن، شماري از حوثي ها کشته و يا مجروح شدند.
215

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۹۱۴۴/بازداشت_سه_کارمند_سفارت_آمریکا_در_صنعاء را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: