Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-20@08:19:19 GMT

جنبش انصارالله يمن کارمند سفارت آمريکا در صنعاء را آزاد کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۳۹۱۵۰/جنبش_انصارالله_یمن_کارمند_سفارت_آمریکا_در_صنعاء_را_آزاد_کرد

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، جنبش انصارالله یمن روز شنبه کارمند سفارت آمریکا در صنعا را پس از شش ماه آزاد کرد.
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک از صنعاء، یک منبع نزدیک به فرد آزاد شده گفت: «دستگاه امنیتی تحت مدیریت جنبش انصار الله یمن روز شنبه اسامه الآنسی مسئول روابط عمومی و ارتباط با سازمان‌های مدنی در سفارت آمریکا در یمن را آزاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
علت بازداشت الآنسی و دو نفر از همکارانش از جمله هشام العمیسی مدیر مرکز اطلاعات سفارت آمریکا در اواسط ماه اوت سال گذشته هنوز اعلام نشده است. هشام العمیسی ۱۵ ژانویه گذشته به دستور رئیس شورای عالی سیاسی یمن در صنعاء آزاد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۹۱۵۰/جنبش_انصارالله_یمن_کارمند_سفارت_آمریکا_در_صنعاء_را_آزاد_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: