Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-04-19@22:08:25 GMT

الریان؛ حریف خوش یمن برای حسین حسینی

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۹۱۵۱/الریان_حریف_خوش_یمن_برای_حسین_حسینی

الریان؛ حریف خوش یمن برای حسین حسینی

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سنگربان جوان استقلال سرانجام در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اولین کلین شیت خود را ثبت کرد.

به گزارش وب سایت نود، سیدحسین حسینی دروازه بان جوان استقلال که در دیدار برابر الریان قطر وظیفه حراست از دروازه تیمش را بر عهده داشت، اجازه خودنمایی به مهاجمان حریف نداد تا دروازه آبی پوشان در این بازی بسته مانده و اولین کلین خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی در رقابت های فصل جاری، و تا پیش از هفته پنجم مرحله گروهی، سه بازی برای استقلال انجام داد اما در هر سه بازی نتوانست دروازه اش را بسته نگه دارد.

دیدار با الریان قطر باز هم برای حسین حسینی خوش یمن بود؛ زیرا حسینی در زمان هدایت امیر قلعه نویی برای اولین بار در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برابر الریان قطر در درون دروازه استقلال قرار گرفت که با پیروزی 3 بر یک آبی پوشان به پایان رسید. در دیدار شب گذشته هم حسینی باز هم برابر الریان روز خوبی داشت و اولین کلین شیت آسیایی خود را ثبت کرد.

 

2081

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۹۱۵۱/الریان_حریف_خوش_یمن_برای_حسین_حسینی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: