Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@14:55:57 GMT

شهاب‌حسینی: جایزه جشنواره کن برایم خوش‌یمن نبود/ این روزها رگبارهای غم‌انگیزی را سپری کردم

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۸۷۳۹۱۵۸/شهاب_حسینی_جایزه_جشنواره_کن_برایم_خوش_یمن_نبود_این_روزها_رگبارهای_غم_انگیزی_را_سپری_کردم

شهاب حسینی طی سخنانی با اشاره به اتفاقاتی که برای وی بعد از کسب جایزه جشنواره فیلم کن رخ داده است، گفت: من تصور می‌کردم هر جایزه جهانی برای کسی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۹۱۵۸/شهاب_حسینی_جایزه_جشنواره_کن_برایم_خوش_یمن_نبود_این_روزها_رگبارهای_غم_انگیزی_را_سپری_کردم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: