Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@20:14:51 GMT

بیست و ششمین جلسه سینما شش با نقد و بررسی فیلم چهارشنبه سوری

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۳۹۱۷۳/بیست_و_ششمین_جلسه_سینما_شش_با_نقد_و_بررسی_فیلم_چهارشنبه_سوری

به گزارش خبرگزاری برنا،فرهنگسرای سرو با هدف ترویج و توسعه مفاهیم و مولفه های سینمای حرفه ای در میان فیلمسازان و سینماگران فیلم چهارشنبه سوری را نقد و برسی می کند.

در این نشست که روز سه شنبه 13 تیرماه ساعت 17 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای سرو برگزار می شود، سومین فیلم سینمایی اصغر فرهادی نمایش داده شده و در ادامه محمد ناصری از منتقدان سینمایی و ابوالفضل درخشنده از نویسندگان کشورمان نقد و بررسی فیلم را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارشنبه سوری روایت زندگی خانواده زوجی است که دارای مشکلات عاطفی و رفتاری هستند و با ورود دختری به خانه آنها برای کار در روز چهارشنبه سوری، فضای داستان آغاز می شود.

این فیلم برنده چند جایزه داخلی و خارجی از جمله جشنواره فیلم فجر، جشنواره بین المللی فیلم شیکاگو و جشنواره فیلم لوکارنو در سال 2006 است.

علاقه مندان برای اطلاع از برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه شش می توانند به نشانی اینترنتیsarv.farhangsara.ir مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره گویای 88881879 تماس حاصل فرمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۹۱۷۳/بیست_و_ششمین_جلسه_سینما_شش_با_نقد_و_بررسی_فیلم_چهارشنبه_سوری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: