Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@21:20:17 GMT

آماده‌باش اورژانس و بیمارستان‌ها در شب چهارشنبه‌سوری

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۳۹۱۷۹/آماده_باش_اورژانس_و_بیمارستان_ها_در_شب_چهارشنبه_سوری

میزان نوشت: سخنگوی وزارت بهداشت گفت: آماده باش بیمارستان ها و مراکز درمانی در شب چهارشنبه سوری در مراحل آخر تصمیمات دولتی قرار دارد و باید با آگاهی بخشی به مردم درصد تلفات جسمی در این شب را کاهش داد.

ایرج حریرچی در خصوص تمهیدات وزارت بهداشت برای چهارشنبه سوری گفت: در مواقع بروز حوادثی، چون اتفاقات چهارشنبه سوری، خدمات درمانی به عنوان آخر خط محسوب می‌شود بنابراین قبل از پیگیری‌های درمانی باید به تمهیدات انتظامی و فرهنگی مردم توجه کرد تا احتمال بروز حادثه را تا حد امکان کاهش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: متأسفانه با توجه به سوابق سال‌های گذشته در بروز حوادث سوختگی در چهارشنبه آخر سال، بیمارستان‌های چشم و سوختگی در وضعیت آماده باش قرار می‌گیرند با این حال آمادگی وزارت بهداشت در این شب راه حل مناسبی نیست و باید آگاهی بخشی مردم در صدر امور قرار گیرد تا از حرکات خطرناک جلوگیری شده و آیین ملی -اسلامی ما به شکل مرسوم گذشته برگزار شود.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: سوختگی از ناحیه چشم، دست، صورت و قطع عضو از جمله صدمات رایج در آتش بازی شب چهارشنبه سوری است که در مواقع معدودی نیز منجر به مرگ افراد شده است.

او در پایان گفت: از لحاظ ارائه خدمات درمانی و رسیدگی فوری به آسیب دیدگان چهارشنبه سوری، هیچ مشکلی در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها وجود ندارد و تمامی تجهیزات لازم در این زمینه تهیه و فراهم شده و آمادگی لازم وجود دارد.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۹۱۷۹/آماده_باش_اورژانس_و_بیمارستان_ها_در_شب_چهارشنبه_سوری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: