Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-28@10:02:09 GMT

تمهیدات آموزش و پرورش برای «چهارشنبه سوری»

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۳۹۱۸۷/تمهیدات_آموزش_و_پرورش_برای_چهارشنبه_سوری

تمهیدات آموزش و پرورش برای «چهارشنبه سوری»

پول‌نیوز -  معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه به استان‌ها تاکید شده است تا تمهیدات لازم برای ایمنی چهارشنبه سوری را مورد توجه قرار دهند، از اولیای دانش‌آموزان خواست تا نظارت لازم بر دانش آموزان را در مراسم چهارشنبه آخر سال داشته باشند.

مهرزاد حمیدی در جمع خبرنگاران به تمهیدات آموزش و پرورش برای مراسم چهارشنبه سوری اشاره و اظهار کرد: بخشنامه ایمن‌سازی مدارس برای مراسم چهارشنبه سوری به روی پرتال آموزش و پرورش قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به استان‌ها نیز تاکید شده است تا تمهیدات لازم برای ایمنی چهارشنبه سوری را مورد توجه قرار دهند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه معاونان تربیت بدنی ملزم شدند توصیه های لازم را به مدیران مدارس داشته باشند تا کمترین خطر احتمالی را در مراسم چهارشنبه پایان سال شاهد باشیم اظهار کرد: توصیه های لازم از طریق مدیران به دانش آموزان منتقل می‌شود.

وی افزود: معمولا مراسم چهارشنبه سوری در خارج از مدرسه اتفاق می افتد، اما توصیه کلی ما این است که ایمنی لازم در مدارس رعایت شود و دانش آموزان هم نکات را رعایت کنند.

حمیدی همچنین از اولیای دانش‌آموزان خواست تا نظارت لازم بر دانش آموزان را داشته باشند گفت: همچنین از سفیران سلامت درخواست کرده‌ایم تا هماهنگی‌های لازم را با دانش‌آموزان داشته باشند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش افزود: دانش آموزان باید خودکنترلی داشته باشند تا کمترین آسیب‌ها را شاهد باشیم. این جشن مراسمی خودجوش است که هر ساله انجام می‌شود و ما فقط می‌توانیم نظارت‌ها را افزایش دهیم.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۹۱۸۷/تمهیدات_آموزش_و_پرورش_برای_چهارشنبه_سوری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: