Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@15:20:35 GMT

کشف 14 میلیارد ریال کالای قاچاق در اندیمشک

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۹۱۹۴/کشف_۱۴_میلیارد_ریال_کالای_قاچاق_در_اندیمشک

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و همچنین تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی، ماموران ایست و بازرسی پل زال شهرستان اندیمشک با کنترل محسوس و نامحسوس خودروهای عبوری پنج دستگاه تریلر حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای توقیف شده، 5 محموله رینگ آلمینیوم خودرو، اسباب بازی، ابزار فلزی کابینت و لوازم تحریر فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف و ضبط شد.

سردار عباس زاده اظهار داشت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را 14 میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه در این رابطه 5 متهم دستگیر و راهی مرجع قضائی شدند، اذعان کرد: عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و تلاش پلیس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان با قاطعیت ادامه دارد.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۹۱۹۴/کشف_۱۴_میلیارد_ریال_کالای_قاچاق_در_اندیمشک را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: