Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@14:13:54 GMT

رونمایی از کتاب یک قرن فوتبال ملی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۳۹۲۳۸/رونمایی_از_کتاب_یک_قرن_فوتبال_ملی_عکس

رونمایی از کتاب یک قرن فوتبال ملی (عکس)

به گزارش خبرنگار ایلنا، در مراسمی که از سوی حامی تیم ملی برگزار شد و جمعی از بزرگان فوتبال ایران نیز حضور داشتند ازکتاب یک قرن فوتبال ملی که درجهت پاسداشت و حفظ میراث و دستاوردهای بزرگ‌مردان حماسه‌ساز تاریخ فوتبال ملی تهیه شده است، رونمایی شد.

در این اثر، مهدی حدادپور (نویسنده) علاوه بر وقایع نگاری تاریخی فوتبال ملی، نگاهی دارد به فراز و فرودهای فوتبال کشور در یک قرن اخیر؛ از شرح حال مربیان تیم ملی که از سال ۱۳۲۸ تا به امروز فعالیت کرده‌اند تا معرفی چهره‌های ماندگار این عرصه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب با مقدمه‌هایی از مهدی تاج، جعفر کاشانی، حمیدرضا صدر و شهاب جوانمردی به همت باشگاه هواداران فوتبال ملی(سامانه ۹۰۹۰) و با همکاری و حمایت فدراسیون فوتبال و شرکت‌های همراه اول و فناپ تهیه و منتشر شده است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۹۲۳۸/رونمایی_از_کتاب_یک_قرن_فوتبال_ملی_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: