Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@22:45:53 GMT

دریبل‌زن‌ترین بازیکن لیگ ناجی قلعه‌نویی در تاشکند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۹۲۴۱/دریبل_زن_ترین_بازیکن_لیگ_ناجی_قلعه_نویی_در_تاشکند

دریبل‌زن‌ترین بازیکن لیگ ناجی قلعه‌نویی در تاشکند

هافبک ذوبی‌ها با نمایش تکنیکی خود مقابل لوکوموتیو توانست تیمش را در آستانه صعود به مرحله بعدی قرار دهد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که امیر قلعه نویی برای دستیابی به امتیاز صعود به تک امتیاز جدال با حریف ازبکستانی نیاز دارد، با ترکیبی تدافعی تیمش را مقابل لوکوموتیو به میدان فرستاد. اما در دقیقه 25 محمدرضا حسینی، هافبک تکنیکی این تیم موفق شد با عبور توپ از میان هافبک‌های لوکوموتیو و یک پاس در عمق تبریزی را در شرایط تک به تک با گلر حریف قرار دهد تا گلزن ذوبی‌ها تیمش را با ضربه تمام‌کننده‌اش پیش بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی در این صحنه با دریبل موفق دو بازیکن حریف شانس بزرگ ذوب آهن را برای رسیدن به گل به بهترین شکل رقم بزند. نکته جالب توجه دریبل دوم او بود که توپ را با عبور از میان پای حریف (لایی) در نهایت به تبریزی برساند. شگردی که این بازیکن به بهترین شکل ممکن آن را نشان داده است. هافبک دریبل زن ذوبی‌ها طبق آماری که متریکا منتشر کرده تا اینجای فصل 46 دریبل زده و بالاتر از علی قلی زاده، عنوان دریبل‌زن ترین بازیکن لیگ را به خود اختصاص داده است.

ذوب آهن اصفهان محمدرضا حسینی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۹۲۴۱/دریبل_زن_ترین_بازیکن_لیگ_ناجی_قلعه_نویی_در_تاشکند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: