Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@04:10:54 GMT

3 دريبل‌زن‌ برتر ليگ برتر انگليس+عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۹۲۴۲/۳_دریبل_زن_برتر_لیگ_برتر_انگلیس_عکس

3 دريبل‌زن‌ برتر ليگ برتر انگليس+عکس

خبرگزاري آريا - هواسکورد ادن هازارد هافبک بلژيکي چلسي را به عنوان دريبل زن ترين بازيکن ليگ برتر انگليس در اين فصل معرفي کرد.
به گزارش خبرگزاري فارس، رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال انگليس با قهرماني منچستر سيتي به پايان رسيد و بر اين اساس سايت هواسکورد اقدام به انتخاب برترين بازيکن دريبل‌زن جزيره کرده است.
بر اين اساس ادن هازارد هافبک بلژيکي چلسي انگليس با 165 دريبل با فاصله با ساير بازيکنان در رده اول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ويلفرد زاها مهاجم کريستال پالاس هم با 119 دريبل در رده دوم ايستاده است و لروي سانه هافبک آلماني منچستر سيتي با 85 دريبل موفق در مکان سوم قرار دارد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۹۲۴۲/۳_دریبل_زن_برتر_لیگ_برتر_انگلیس_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: