Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@17:06:32 GMT

کارت های بانکی بانک شهر با تاریخ اعتبار سال ۱۴۰۰ به بعد چاپ می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۹۲۶۲/کارت_های_بانکی_بانک_شهر_با_تاریخ_اعتبار_سال_۱۴۰۰_به_بعد_چاپ_می_شود

کارت های بانکی بانک شهر با تاریخ اعتبار سال ۱۴۰۰ به بعد چاپ می‌شود

مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد از ابتدای سال ۱۳۹۷ تمامی انواع کارت های بانکی بانک شهر با تاریخ اعتبار سال ۱۴۰۰ به بعد چاپ و در اختیار مشتریان قرار داده می شود. ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ بازار نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به اعتبار سه ساله کارت های بانکی، از ابتدای سال 1397 تمامی انواع کارت های بانکی بانک شهر با تاریخ اعتبار سال 1400 به بعد چاپ و در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هنگام انجام عملیات بانکی در محیط های مختلف اعم از سامانه بانکداری اینترنتی، همراه بانک،درگاه های پرداخت و...، جهت ورود تاریخ انقضای کارت های با اعتبار سال 1400از عدد "00 " و از عدد "01" برای سال 1401 استفاده فرمایید.

انتهای پیام/

R1012122/P1012122/S1407/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۹۲۶۲/کارت_های_بانکی_بانک_شهر_با_تاریخ_اعتبار_سال_۱۴۰۰_به_بعد_چاپ_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: