Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@17:25:44 GMT

فولاد یزد 1 نفت مسجد سلیمان 0؛ سه امتیاز برای بقا

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۴۶۷۱۲/فولاد_یزد_۱_نفت_مسجد_سلیمان_۰_سه_امتیاز_برای_بقا

فولاد یزد 1 نفت مسجد سلیمان 0؛ سه امتیاز برای بقا

به گزارش ایلنا، فولاد یزد در هفته ای که نیاز شدیدی به کسب پیروزی برای بقا در دسته یک فوتبال ایران داشت، توانست در دیداری خانگی برابر نفت مسجد سلیمان به برتری برسید.

نیمه اول این دیدار با وجود حملات جسته گریخته دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم این یزدهای بودند که موفق شدند با گل دقیقه 67 فرزاد ایزد از حریف خود پیش بیفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این گل تلاش های نفت مسجد سلیمان نتیجه نداشت تا در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد یزد به پایان برسد.

نفت مسجد سلیمان که در دو هفته گذشته با دو برد با ارزش از انتهای جدول فاصله گرفته بود، با شکست در این بازی 6 امتیازی دوباره خطر سقوط را احساس خواهد کرد و شاگردان فکری باید کار سختی را در 4 بازی آینده انجام دهند. نفت مسجد سلیمان در پایان این هفته با 31 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد.

فولاد یزد دیگر تیم انتهای جدولی نیز توانست با اضافه کردن این سه امتیاز به داشته های خود 27 امتیازی شود تا تنها یک رتبه بالاتر از فجر سپاسی هفدهم جدولی قرار بگیرد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۶۷۱۲/فولاد_یزد_۱_نفت_مسجد_سلیمان_۰_سه_امتیاز_برای_بقا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: