Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «هدانا»
2024-04-20@04:17:28 GMT

نفت مسجد سلیمان صفر - ملوان بندر انزلی صفر

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۴۶۷۱۹/نفت_مسجد_سلیمان_صفر_ملوان_بندر_انزلی_صفر

نفت مسجد سلیمان صفر - ملوان بندر انزلی صفر

؛تیم های فوتبال نفت مسجد سلیمان و ملوان بندر انزلی امروز از ساعت 17 در مسجد سلیمان رو در روی یکدیگر قرار گرفته اند. این بازی برای شاگردان مایلی کهن اهمیت زیادی دارد زیرا ملوانی ها با کمی چاشنی شانس می توانند دوباره راهی لیگ برتر شوند.
دیدار دو تیم راس ساعت 17 در ورزشگاه خانگی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملوان که برای صعود به لیگ برتر باید منتظر توقف گل گهر سیرجان و سپید رود رشت باشد از همان ابتدا بازی حملات سنگینی را آغاز کرده است. در حال تکمیل...

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۶۷۱۹/نفت_مسجد_سلیمان_صفر_ملوان_بندر_انزلی_صفر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: