Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@06:53:08 GMT

خاموش کردن آتش سوزی جنگل ها و مراتع مسجد سلیمان توسط بالگردهای هوانیروز

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۴۶۷۲۱/خاموش_کردن_آتش_سوزی_جنگل_ها_و_مراتع_مسجد_سلیمان_توسط_بالگردهای_هوانیروز

خاموش کردن آتش سوزی جنگل ها و مراتع مسجد سلیمان توسط بالگردهای هوانیروز

فرمانده هوانیروز ارتش در گفت و گو با افکارنیوز خبر داد: باتوجه به فصل گرما و احتمال اتش سوزی در مراتع و جنگل ها و به در خواست فرمانداری مسجد سلیمان ظهر امروز به از هوانیروز در خواست کمک جهت خاموش کردن اتش در مراتع و جنگل های سه راهی لالی در حوالی مسجد سلیمان ، بلافاصله برابر هماهنگی سلسله مراتب فرماندهی هوانیروز وارد عمل شد و به کمک مردم منطقه شتافت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ دوم قربانی افزود :به علت گستردگی اتش در مراتع و جنگل های مسجد سلیمان هوانیروز با دو سورتی پرواز و با حضور دهها نیروی انسانی اموزش دیده وارد عمل شد که در نهایت اتش سوزی خاموش و از خسارت احتمالی زیاد جلوگیری کرد .

امیر قربانی با بیان اینکه هوانیروز در حال حاضر در امادگی کامل بسر می برد گفت : در هر شرایطی هوانیروز این امادگی را دارد که علاوه بر تامین امنیت در مرزها ، چنانچه اتفاقی برای مردم پیش اید به مردم یاری نیز می شتابد .

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۶۷۲۱/خاموش_کردن_آتش_سوزی_جنگل_ها_و_مراتع_مسجد_سلیمان_توسط_بالگردهای_هوانیروز را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: