Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@15:39:49 GMT

اطفاء آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع مسجد سلیمان توسط بالگردهای هوانیروز

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۴۶۷۲۴/اطفاء_آتش_سوزی_جنگل_ها_و_مراتع_مسجد_سلیمان_توسط_بالگردهای_هوانیروز

اطفاء آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع مسجد سلیمان توسط بالگردهای هوانیروز

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم قربانی اظهار داشت: باتوجه به فصل گرما و احتمال آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌ها و به در خواست فرمانداری مسجد سلیمان ظهر امروز به از هوانیروز در خواست کمک جهت خاموش کردن آتش در مراتع و جنگل‌های سه راهی لالی در حوالی مسجد سلیمان ، بلافاصله برابر هماهنگی سلسله مراتب فرماندهی هوانیروز وارد عمل شد و به کمک مردم منطقه شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به علت گستردگی اتش در مراتع و جنگل های مسجد سلیمان هوانیروز با دو سورتی پرواز و با حضور دهها نیروی انسانی آموزش دیده وارد عمل شد که در نهایت آتش‌سوزی خاموش و از خسارت احتمالی زیاد جلوگیری کرد.

وی با بیان این‌که «هوانیروز در حال حاضر در آمادگی کامل بسر می‌برد» گفت: در هر شرایطی هوانیروز این آمادگی را دارد که علاوه بر تامین امنیت در مرزها ، چنانچه اتفاقی برای مردم پیش آید به مردم یاری نیز می‌شتابد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۶۷۲۴/اطفاء_آتش_سوزی_جنگل_ها_و_مراتع_مسجد_سلیمان_توسط_بالگردهای_هوانیروز را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: