Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@08:20:18 GMT

فیلمی از پشت صحنه پرفروش ترین فیلم ترسناک تاریخ سینما

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۴۶۷۵۴/فیلمی_از_پشت_صحنه_پرفروش_ترین_فیلم_ترسناک_تاریخ_سینما

فیلمی از پشت صحنه پرفروش ترین فیلم ترسناک تاریخ سینما

‍‍‍‍‍‍

رکنا:به تازگی ویدئویی از پشت صحنه فیلمآن (it) منتشر شده است.

حجم ویدیو: 89.83M | مدت زمان ویدیو: 00:16:05

آن (It) یک فیلم فراطبیعی ترسناک به کارگردانی اندرس موچیتی است. فیلمنامه این فیلم توسط کری فوکوناگا بر اساس رمانی به همین نام نوشته استیون کینگ به رشته تحریر درآمده است.این فیلم بیانگر داستان هفت کودک از شهر دری در ایالت مین آمریکا است که در اثر مواجهه با دلقکی ناشناس دچار وحشت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش تر نیز در سال ۱۹۹۰ مینی سریالی بر اساس این رمان ساخته شده بود که با واکنش‌های ضد و نقیضی همراه شد.

فیلمبرداری فیلم از تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۱۶ در تورنتو کانادا آغاز شد و در ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۶ در اوشاوا به پایان رسید.نیو لاین سینما Cinema کار ساخت و تهیه کنندگی فیلم را برعهده دارد و کمپانی برادران وارنر نیز مسئول اکران و پخش فیلم بوده‌است.

در این فیلم بازیگرانی همچون: جیدن لیبرهر، بیل اسکارشگورد، فین ولفهارد، سوفیا لیلیز، چوزن جیکوب و جک دیلان گرازر ایفای نقش کرده‌اند.

نخستین نمایش فیلم در تاریخ ۵ سپتامبر ۲۰۱۷ در شهر لس آنجلس بود و سپس به صورت گسترده از تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۱۷ اکران شد. آن چیز در هفته اول اکران خود به فروش فوق‌العاده ۱۷۹٫۲ دلار دست یافت در حالی که بودجه ساختش تنها ۳۵ میلیون دلار می‌باشد. در حال حاضر این فیلم با فروشی ۶۹۴٫۲ میلیون دلاری پرفروش‌ترین فیلم ترسناک تاریخ سینماست. همچنین فیلم نقدهای بسیار مثبتی از سوی منتقدان و تماشاگران دریافت کرد و در زمینه‌های کارگردانی و شخصیت پردازی ستایش شد. منتقدان فیلم آن را یکی از بهترین اقتباس‌های سینمایی از کتاب‌های استیون کینگ و یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما برمی‌شمارند. دنباله این فیلم با نام آن:بخش دوم در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۶۷۵۴/فیلمی_از_پشت_صحنه_پرفروش_ترین_فیلم_ترسناک_تاریخ_سینما را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: