Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@14:16:29 GMT

موفقيت ورزشي مهشيد اشتري مرهون همکاري و زحمات آموزش و پرورش است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۴۶۷۹۱/موفقیت_ورزشی_مهشید_اشتری_مرهون_همکاری_و_زحمات_آموزش_و_پرورش_است

موفقيت ورزشي مهشيد اشتري مرهون همکاري و زحمات آموزش و پرورش است

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- رئيس هيات پينگ پنگ خراسان رضوي گفت: موفقيتهاي ملي و جهاني `مهشيد اشتري` قهرمان بزرگسالان ايران رشته پينگ پنگ در عرصه ورزش مرهون همکاري و زحمات آموزش و پرورش اين استان است.

کاظم مستحقي راد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: مطالب منتشره به نقل از اين دانش آموز خراساني موفق در عرصه هاي ملي و جهاني صحت ندارد زيرا به هيچوجه آموزش و پرورش از فعاليت ورزشي اين نابغه پينگ پنگ جلوگيري نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: مهشيد اشتري دانش آموز 16 ساله مشهدي هم اکنون قهرمان ايران و عضو تيم ملي پينگ پنگ است. وي در رشته علوم تجربي مشغول تحصيل است و تاکنون 15 سفر خارجي براي شرکت در مسابقات جهاني داشته است.
رئيس هيات پينگ پنگ خراسان رضوي گفت: اين تعداد سفر و حمايت مالي از وي نشانگر حمايت نظام جمهوري اسلامي از فعاليتهاي ورزشي زنان است که اگر اينگونه نبود چگونه اشتري با موفقيت تمام به عضويت تيم ملي درآمده و از شهر مشهد به مرحله قهرماني ملي دست يافته است.
وي افزود: آموزش و پرورش در همکاري با مهشيد و خانواده اش براي ادامه تحصيل وي نهايت همکاري را داشته و در اين زمينه با توجه به فرهنگي بودن پدرش خيلي دور از ذهن است که تصور شود هرگونه جلوگيري از فعاليت ورزشي وي صورت گرفته باشد.
مستحقي راد ادامه داد: انتشار مطالبي از سوي مهشيد تنها با هدف بهم ريختگي ذهني وي انجام شده و شيطنت برخي بدخواهان است. اين مطالب موجب ناراحتي و نگراني وي شده لذا تلاش داريم با آرام کردن اين ورزشکار از وارد آمدن هرگونه تاثير منفي بر فعاليت ورزشي و ذهني او جلوگيري شود.
سرمربي اسبق تيم ملي پينگ پنگ بزرگسالان و نوجوانان گفت: از 9 سالگي مربي مهشيد اشتري بوده ام و به خوبي مي دانم اين دانش آموز در خارج از مرزها علاوه بر حفظ حجاب و بجا آوردن نماز، اعتقادات ديني فراواني دارد و صرفا در راستاي سرافرازي پرچم ايران در عرصه بين المللي تلاش مي کند.
وي گفت: آموزش و پرورش خراسان رضوي نهايت همکاري را با وي داشته است. تا پايان سال تحصيلي جاري وي به عنوان نفر نخست تيم ملي بزرگسالان ايران براي شرکت در مسابقات جهاني پينگ پونگ به سوئد اعزام مي شود.
مستحقي راد افزود: اين دانش آموز موفق در عرصه ورزش براي مسابقات جوانان نيز هنوز به عنوان تنها نماينده کشور در اين رده به مسابقات ديگري اعزام خواهد شد. محل و کيفيت اين مسابقات هنوز مشخص نيست.
وي ادامه داد: متاسفانه رسانه هاي خارجي از مصاحبه مهشيد سوءاستفاده کرده اند. اجازه سوءاستفاده و ايجاد تاثير منفي بر ذهن اين قهرمان ملي را نمي دهيم تا شاهد تداوم موفقيتهاي وي در عرصه ورزش جهاني براي ملت ايران باشيم. اين دختر قهرمان سرمايه کشور و موجب سرافرازي پرچم و ملت ايران مي شود.
در قالب مصاحبه اي که اخيرا به نقل از `مهشيد اشتري` در رسانه هاي مجازي منتشر شد، ادعا شده بود آموزش و پرورش خراسان رضوي با فعاليت ورزشي وي مخالفت کرده است.
خبرنگار: آرزو جاوداني **انتشار: حسين کريم زاده
7496/1858
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۶۷۹۱/موفقیت_ورزشی_مهشید_اشتری_مرهون_همکاری_و_زحمات_آموزش_و_پرورش_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: