Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@16:48:02 GMT

اینستاگرام نامزدها پس از مناظره دوم؛ ادامه حمله به دولت روحانی

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۴۶۷۹۷/اینستاگرام_نامزدها_پس_از_مناظره_دوم_ادامه_حمله_به_دولت_روحانی

اینستاگرام نامزدها پس از مناظره دوم؛ ادامه حمله به دولت روحانی

به گزارش خبرنگار ایلنا، دومین مناظره انتخاباتی شش نامزد دوره دوازدهم ریاست‌جمهوری برخلاف مناظره اول شاهد جدل­‌های لفظی هر شش نامزد بود؛ و بخش‌­هایی از این مناظره سه ساعته در صفحه اینستاگرام این شش نامزد نیز بازتاب داشت.

حسن روحانی، اسحاق جهانگیری، محمدباقر قالیباف، مصطفی میرسلیم و ابراهیم رئیسی نامزدهایی بودند که پس از پایان مناظره، صفحات اینستاگرامی‌شان درمورد مسائل مطرح شده در مناظره فعال شد و عکس، فیلم و «استوری» منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب این مناظره حضور فعال دو کاندیدای در حاشیه مناظره اول بود؛ مصطفی میرسلیم و مصطفی هاشمی‌‌طبا این‌بار برخلاف مناظره اول، در متن جدل­‌ها حضور داشتند به طوری که میرسلیم خود را از تندترین منتقدان دولت نشان داد.

در زیر تصاویر محتوای منتشر شده ازسوی این نامزدها را در اینستاگرام تا نیمه شب روز جمعه 15 اردیبهشت می‌بینید:

حسن روحانی و اسحاق جهانگیری تنها نامزدهایی بودند که در اینستاگرام‌­شان به انتشار یک پُست بسنده کردند. صفحه اینستاگرامی روحانی با انتشار عکسی خندان از او در مناظره دوم، گزیده‌­هایی از انتقادات رئیس‌جمهور را در این برنامه منتشر کرد. این انتقادات در جواب حملات پی در پی سه کاندیدای اصولگرا بود و گلایه‌هایی که روحانی به وضعیت فرهنگی و سیاسی کارشکنانه اصولگرایان علیه دولت یازدهم داشتند.

اسحاق جهانگیری نیز با انتشار فیلمی از بخشی از صحبت‌­های خود در مناظره دوم، از مردم خواست که گذشته را به یاد بیاورند و به عقب بازنگردند.

سیدمصطفی آقامیرسلیم، محمدباقر قالیباف و ابراهیم رئیسی سه کاندیدهای اصولگرا که در مناظره دوم تلویزیونی فقط علیه دولت یازدهم سخن گفته و توضیحی درباره برنامه­‌های خود ندادند در اینستاگرام نیز همان رویه مناظره را در پیش گرفتند. صفحات اینستاگرامی این سه نامزد پس از مناظره به انتشار گزیده مطالبی پرداخت که همچون خود مناظره محتوایی صرفا منتقدانه به دولت داشت.

در این میان صفحه اینستاگرامی «مهندس سیدمصطفی آقامیرسلیم» بیشترین فعالیت را در بین نامزدها در اینستاگرام داشت؛ به طوری که 21 پست در این صفحه متشر کرد. این در حالی است که تا پیش از این هیچ یک از صفحات اینستاگرامی منتسب به این نامزد انتخابات فعالیت چندانی نداشتند.

صفحه اینستاگرامی محمدباقر قالیباف نیز یک عکس همراه با متن و یک فیلم مرتبط با مناظره دوم منتشر کرد که هر دوی آنها محتوایی انتقادی نسبت به دولت حسن روحانی داشت.

صفحه اینستاگرامی سیدابراهیم رئیسی علاوه بر انتشار یک «استوری»، دو فیلم و یک عکس همراه با متن در خصوص مناظره منتشر کرد. این صفحه نیز مانند صفحات اینستاگرامی دو کاندیدای دیگر اصولگرا، به انتقاد از دولت پرداخت.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۶۷۹۷/اینستاگرام_نامزدها_پس_از_مناظره_دوم_ادامه_حمله_به_دولت_روحانی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: