Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@00:16:14 GMT

پخش دعای ابو حمزه ثمالی با صدای مداحان معروف از رادیو تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۴۶۸۰۶/پخش_دعای_ابو_حمزه_ثمالی_با_صدای_مداحان_معروف_از_رادیو_تهران

پخش دعای ابو حمزه ثمالی با صدای مداحان معروف از رادیو تهران

به گزارش خبرگزاری برنا، « به تماشا سوگند » ویژه برنامه سحرگاهی رادیو تهران است که با تفسیری برآیات قرآن مجید و پخش دعای ابو حمزه ثمالی با صدای مداحان معروف همراه شب زنده داران است.

دعای ابوحمزه ثمالی دعایی است که در کتاب مصباح المتهجد شیخ طوسی به نقل از ابو حمزه ثمالی آمده است که امام سجاد در تمام سحرگاهان ماه رمضان آن را پس از نماز می‌خوانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویژه برنامه همچنین بخش های نیایش با خدا در سحرگاهان، پخش نماز و پخش زیارت آل یاسین گنجانده شده است.

واگویه درباره ارتباط با خدا و بهشت و جهنم، معرفت به خدا در رعایت آداب دعا و نیایش، شعر خوانی، از دیگر قسمت های این برنامه سحرگاهی است که هر شب ساعت 3 از رادیو تهران پخش می شود.

این برنامه کاری از شبکه رادیویی تهران است که از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز تقدیم مخاطبان می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۶۸۰۶/پخش_دعای_ابو_حمزه_ثمالی_با_صدای_مداحان_معروف_از_رادیو_تهران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: