Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@10:55:03 GMT

فردی که همزمان با سخنرانی روحانی مشغول غذا خوردن بود از اعضای هیئت پاکستان است+فیلم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۶۸۱۰/فردی_که_همزمان_با_سخنرانی_روحانی_مشغول_غذا_خوردن_بود_از_اعضای_هیئت_پاکستان_است_فیلم

فردی که همزمان با سخنرانی روحانی مشغول غذا خوردن بود از اعضای هیئت پاکستان است+فیلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- ساعتی پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن فیلم نشان میدهد فردی با رفتار غیر دیپلماتیک پشت رییس جمهور در حالی که روحانی در حال سخنرانی در کنفرانس فوق العاده سران کشور‌های اسلامی در استانبول است، مشغول خوردن غذا است.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،ساعتی پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن فیلم نشان میدهد فردی با رفتار غیر دیپلماتیک پشت رییس جمهور در حالی که روحانی در حال سخنرانی در کنفرانس فوق العاده سران کشور‌های اسلامی در استانبول است، مشغول خوردن غذا است، برخی رسانه‌ها ابتدا مدعی شده بودند این فرد عضو هیئت ایرانی است، اما مشخص شد وی از اعضای هیئت پاکستان است و ارتباطی با مقامات ایرانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

فردی که همزمان با سخنرانی روحانی مشغول غذا خوردن بود از اعضای هیئت پاکستان است.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۶۸۱۰/فردی_که_همزمان_با_سخنرانی_روحانی_مشغول_غذا_خوردن_بود_از_اعضای_هیئت_پاکستان_است_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: