Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@09:04:36 GMT

توسط فرمانده مرزبانی ناجا صورت گرفت صدور دستورات لازم برای تسهیل در خدمات‌رسانی به مرزنشینان منطقه سیستان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۶۸۱۴/توسط_فرمانده_مرزبانی_ناجا_صورت_گرفت_صدور_دستورات_لازم_برای_تسهیل_در_خدمات_رسانی_به_مرزنشینان_منطقه_سیستان

توسط فرمانده مرزبانی ناجا صورت گرفت صدور دستورات لازم برای تسهیل در خدمات‌رسانی به مرزنشینان منطقه سیستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار قاسم رضایی روز دوشنبه در صبحگاه عمومی در مرکز آموزش ولی عصر(عج) زابل در خصوص منزلت و جایگاه مرزبانی اظهار داشت: پرونده همه انسان‌ها بعد از مرگ بسته می‌شود، اما پرونده مرزداران چه با شهادت و چه مرگ طبیعی باز خواهد ماند و تا روز قیامت برایشان حسنه نوشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده مرزبانی ناجا روز گذشته در رأس هیاتی وارد فرودگاه زابل در شمال سیستان و بلوچستان شد و پس از استقبال فرماندهان و مدیران ارشد نظامی، مرزبانی و انتظامی این شهرستان به بازارچه مرزی میلک عزیمت کرد و از نزدیک در جریان خدمات‌رسانی قرار گرفت.

سردار رضایی در این بازدید ضمن بررسی مشکلات و موانع کار بازارچه مرزی از نزدیک با مسؤولان دیدار و دستورات لازم برای تسهیل در خدمات‌رسانی به مرزنشینان را صادر کرد.

وی همچنین در ادامه از مرزهای حوزه هنگ مرزی زابل بازدید و در دیدار صمیمی با مرزداران گفت: جایگاه مرز، ملی است و ما با یک نگاه در این استان 2.5 میلیون نفر مرزدار داریم که در صف نخست برقراری امنیت، مرزبانی را همراهی می‌کنند.

نشست صمیمانه و صرف افطاری با خانواده شهدا، مرزنشینان، سران طوایف، ریش‌سفیدان، متنفذان، مسئولان دستگاههای دولتی و غیردولتی و امامان جمعه در پاسگاه گلشاه هنگ مرزی زابل از دیگر برنامه‌های اجرایی سفر 2 روزه سردار رضایی به سیستان و بلوچستان بود.

فرمانده مرزبانی ایران اسلامی در این مراسم گفت: سیستان و بلوچستان یکی از مناطقی است که همگرایی زیادی با نظام جمهوری اسلامی دارد و مردم این استان در طول دوران مختلف این مسأله را ثابت کرده‌اند.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۶۸۱۴/توسط_فرمانده_مرزبانی_ناجا_صورت_گرفت_صدور_دستورات_لازم_برای_تسهیل_در_خدمات_رسانی_به_مرزنشینان_منطقه_سیستان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: