Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@10:17:20 GMT

ديدار مديرعامل ساتا با اعضاي هيات‌‌مديره بيمه‌‌کوثر

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۴۷۲۸۴/دیدار_مدیرعامل_ساتا_با_اعضای_هیات_مدیره_بیمه_کوثر

ديدار مديرعامل ساتا با اعضاي هيات‌‌مديره بيمه‌‌کوثر

خبرگزاري آريا - مديرعامل سازمان تامين‌‌اجتماعي نيروهاي‌‌مسلح با اعضاي هيات‌‌مديره شرکت بيمه‌‌کوثر ديدار کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، محمودزاده، مديرعامل ساتا ضمن تقدير از تلاش‌هاي انجام شده درخصوص تدوين استراتژي براي ارتقاي جايگاه بالاتر بيمه‌کوثر در صنعت بيمه با رعايت ترکيب مناسب پرتفو ، افزايش سود عملياتي و کاهش مطالبات سنواتي طي سال‌هاي آينده تدابيري را ارايه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مديرعامل شرکت در اين ديدار ضمن معرفي اجمالي شرکت بيمه‌کوثر، به اقدامات صورت گرفته از زمان تاسيس تاکنون پرداخت و گفت: ترکيب مناسب پرتفو، کنترل خسارت ثالث و درمان، اصلاح سبد سرمايه‌گذاري‌هاي شرکت، کفايت ذخاير بيمه‌هاي شرکت، توجه‌به وصول مطالبات شرکت، توانمندسازي کارکنان و شبکه فروش، تقويت زيرساخت‌هاي فن‌اوري بالاخص در بخش‌هاي نظارتي و کنترلي، توجه‌به راهبرد هسته دانا و شبکه توانا ازطريق واگذاري امور اجرايي به سرپرستي‌ها ازجمله اقدامات صورت گرفته در سال‌جاري است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۷۲۸۴/دیدار_مدیرعامل_ساتا_با_اعضای_هیات_مدیره_بیمه_کوثر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: