Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-18@23:09:42 GMT

◄ وعده برگزاری نشست انجمن‌های صنفی تانکرداران؛ همین هفته

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۴۷۳۲۵/وعده_برگزاری_نشست_انجمن_های_صنفی_تانکرداران_همین_هفته

◄ وعده برگزاری نشست انجمن‌های صنفی تانکرداران؛ همین هفته

‍‍‍‍‍‍

تین‌نیوز | 

به دنبال اعتراض صنفی جمعی از مالکان و رانندگان تانکرهای حمل سوخت در منطقه اصفهان که موجب حضور مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در منطقه و گفت‌وگو با اعتراض‌کنندگان شد، این هفته جلسه‌ای با حضور کلیه انجمن‌های صنفی تانکرداران کشور در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز، بر اساس خبرهایی که در گروه‌های مرتبط با فعالان بخش حمل سوخت منتشر شده است، در جلسه‌ای که پس از این اعتراض با حضور انجمن صنفی تانکرداران اصفهان و مدیرعامل شرکت ملی پخش برگزار شد، نظر تانکرداران در خصوص برند که همان کنار گذاشتن بخش حمل‌ونقل از این طرح و ادامه فعالیت نفتکش‌داران با روال فعلی و محوریت و مسئولیت خود شرکت ملی پخش کما فی سابق بود، مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این خبر در این نشست همچنین در خصوص نصب سپهتن بر روی تانکرهای حمل سوخت نیز عنوان شد: مواردی که مرتبط با وزارت نفت است (پرداخت ۷۵%  هزینه دستگاه، برچیده شدن ساعت با توجه به نیاز فعالیت شبانه روزی نفتکش ها و برچیده شدن دوربین داخل کابین ) پیگیری  و مصوب شود تا زمان حصول نتیجه هیچ‌گونه اعمال قانونی توسط پلیس راه انجام نپذیرد.

همچنین مقرر شد شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی پیگیر مصوبه اعمال افزایش کرایه در سازمان برنامه و بودجه باشد و طی ۱۰ روز نتیجه از طریق مدیر منطقه اطلاع رسانی شود.

به گزارش تین‌نیوز، چهارشنبه گذشته رانندگان و مالکان تانکرهای حمل سوخت در منطقه اصفهان در اعتراض به برخی مشکلات صنفی خود دست از کار کشیدند که این کار موجب حضور مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در منطقه برای گفت‌وگو با این افراد شد.

همچنین این اقدام تانکرداران موجب ایجاد صف‌های طولانی در پمپ بنزین‌های اصفهان شد که بر اساس خبرهایی که در شبکه‌های اجتماعی از قول حسین صادقیان، مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اصفهان منتشر شد، وی در این زمینه گفت: اعتصاب روز گذشته ( 19 دی) کامیون داران سوخت موجب شایعاتی در خصوص کمبود بنزین شد و به این دلیل شب گذشته شاهد صف‌های طولانی پمپ بنزین ها در اصفهان بودیم.

حجم ویدیو: 1.25M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14 دانلود ویدیو

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۷۳۲۵/وعده_برگزاری_نشست_انجمن_های_صنفی_تانکرداران_همین_هفته را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: