Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@03:56:48 GMT

کلاهبرداری ۶۰۰ میلیون ریالی مامور قلابی در محمود آباد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۴۷۴۰۰/کلاهبرداری_۶۰۰_میلیون_ریالی_مامور_قلابی_در_محمود_آباد

کلاهبرداری ۶۰۰ میلیون ریالی مامور قلابی در محمود آباد

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: درپی گزارشی مبنی بر اخاذی و کلاهبرداریفردی با عناوین جعلی از شهروندان موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با بررسی‌های انجام شده موفق به شناسایی و دستگیری متهم در عملیاتی غافلگیرانه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: متهم که با جعل عنوان مامور نهاد‌های دولتی و انتظامی اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از مردم کرده بود در بازجوئی‌های به عمل آمده به کلاهبرداری و اخاذی از ۵ نفر از شهروندان در مجموع به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

سرهنگ شالیکارافزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی و عدم ارائه هرگونه پاسخ یا توضیحی از مسائل قانونی خود به افرادی که به عنوان مأمور به آنان مراجعه می‌کنند در صورت مراجهه با چنین افرادی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/آ

دستگیری مامور قلابی در محمود آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۷۴۰۰/کلاهبرداری_۶۰۰_میلیون_ریالی_مامور_قلابی_در_محمود_آباد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: