Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@13:26:27 GMT

تجهیز بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان با 10 میلیارد ریال اعتبار

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۵۰۷۰۶/تجهیز_بیمارستان_شهید_رجایی_شهر_دوگنبدان_با_۱۰_میلیارد_ریال_اعتبار

تجهیز بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان با 10 میلیارد ریال اعتبار

محسن حیدر پور روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دستگاه‌های لاپاراسکوپ و ارتروسکوپ در بیمارستان شهید رجایی دوگنبدان نصب و راه اندازی شد.
وی بیان کرد که این تجهیزات با هدف کاهش انجام عمل‌های جراحی باز خریداری و نصب شده است.
رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران با بیان اینکه بخش «ان. آی. سی. یو» نوزادان بیمارستان به سیستم مانیتورینگ مجهز شده است افزود: با نصب این سیستم شرایط و وضعیت بیماران به صورت سیستمی در ایستگاه پرستاری قابل کنترل و مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: دستگاه ونتیلاتور، تخت سی. پی. آر، دی سی شوک و سونوگرافی پیشرفته نیز با هدف ارائه خدمات بهتر به بیماران در این بیمارستان نصب و راه اندازی شد.
رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: همه تخت‌های بیمارستانی بخش‌های مختلف به سیستم کنسول، تخت و سیستم احضار پرستار مجهز شده است.
حیدرپور هزینه خرید و نصب این تجهیزات را 10 میلیارد ریال بیان کرد و افزود: اعتبار این تجهیزات از محل درآمدهای بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی تأمین و هزینه شده است.
907 میلیارد و 100 میلیون ریال در دولت تدبیر و امید برای اجرای 25 طرح عمرانی بهداشتی در گچساران هزینه شده است.
این طرح‌ها شامل خانه بهداشت، مرکز درمانی، اورژانس 115، مرکز جامع شهری، ساختمان متخصصان، بیمارستان‌های 126 و 96 تختخوابی، ساختمان اورژانس شهید رجایی و ساختمان « دی. آی. سی» در این شهرستان است.
دوگنبدان مرکز شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
خبرنگار: فرزانه شریفی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۷۰۶/تجهیز_بیمارستان_شهید_رجایی_شهر_دوگنبدان_با_۱۰_میلیارد_ریال_اعتبار را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: