Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@10:21:27 GMT

افتتاح طرح توسعه بیمارستان شهید قلی پور بوکان

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۵۰۷۱۱/افتتاح_طرح_توسعه_بیمارستان_شهید_قلی_پور_بوکان

افتتاح طرح توسعه بیمارستان شهید قلی پور بوکان

با حضور وزیر بهداشت طرح توسعه بیمارستان شهید قلی پور بوکان به بهره برداری رسید. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، طرح توسعه بیمارستان شهید قلی پور شهرستان بوکان با حضور سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش به بهره برداری رسید.با افتتاح این طرح که عملیات اجرایی آن از سال 87 آغاز شده بود، تخت های بیمارستان به 250 تخت افزایش یافت که از این تعداد 40 تخت ویژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیمارستان با اعتبار 16 میلیارد تومان در 8 هزار مترمربع ساخته شده و 6 میلیارد تومان برای خرید و تجهیز این بیمارستان هزینه شده است.بیمارستان شهید قلی پور بوکان در زمان حاضر علاوه بر تأمین نیاز جمعیت این شهرستان، قابلیت ارایه خدمات درمانی به ساکنان شهرستان‌های همجوار در بخش مراقبت‌های ویژه از جمله سی. سی. یو و آی. سی. یو را دارد.توسعه بیمارستان شهید قلی پور بوکان در زمینی به مساحت 25 هزار و 336 مترمربع و با زیربنای هفت هزار و 986 مترمربع در 2 طبقه اجرا شده و شامل بخش های درمانگاه، جراحی زنان و مردان، مراقبت های ویژه، آزمایشگاه، رادیولوژی، رادیوگرافی، ام.آر.آی، سی.تی.اسکن، سی.سی.یو، آی.سی.یو، داروخانه و دیگر بخش های بیمارستانی است.وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که صبح امروز برای افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح بهداشتی و درمانی به آذربایجان غربی سفر کرده است، پس از بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان شهید قلی پور بوکان از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۷۱۱/افتتاح_طرح_توسعه_بیمارستان_شهید_قلی_پور_بوکان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: