Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@06:12:14 GMT

دوبله پرتغالی و اسپانیایی «کارگر ساده نیازمندیم» تمام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۵۰۷۱۲/دوبله_پرتغالی_و_اسپانیایی_کارگر_ساده_نیازمندیم_تمام_شد

دوبله پرتغالی و اسپانیایی «کارگر ساده نیازمندیم» تمام شد

سید ابراهیم عامریان مجری طرح و سرمایه‌گذار فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» در خصوص آخرین وضعیت این اثر جهت اکران به خبرنگار حوزه سینماگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: دوبله پرتغالی و اسپانیایی این فیلم تمام شد و در چند روز آینده آمادگی همزمان اکران با ایران را داریم. پخش آمریکای جنوبی منتظر می‌ماند تا ما تاریخ اکران ایران را اعلام کنیم تا به صورت همزمان اکران آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است؛ «کارگر ساده نیازمندیم» ساخته منوچهر هادی در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، سیامک صفری، سحر قریشی، فاطمه رستمی و مهران احمدی (با هنرمندی) بهرام افشاری، سیروس همتی، مجید اصغری، مهدی محرابی و (با معرفی) روژین رحیمی طهرانی و همراه با هنرمند خردسال آرین اسماعیلی و آرمیتا اسماعیلی بازیگران اصلی این فیلم هستند.
«کارگر ساده نیازمندیم» به نویسندگی پدرام کریمی در خلاصه داستانش آمده: بعضیا فکر می کنن همه چیو با پول می تونن بخرن… و می خرن… متأسفانه!

سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: تهیه کننده: منوچهر هادی، مجری طرح و سرمایه گذار: سیدابراهیم عامریان، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، طراح صحنه و لباس: رضا مهدی زاده، صدابردار: وحید دوزنده، طراح چهره پردازی: امید گل زاده، مدیر تولید: مجتبی متولی، دستیار اول کارگردان: علی سخنگو، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، مدیر تدارکات: آرش صالحی.انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۷۱۲/دوبله_پرتغالی_و_اسپانیایی_کارگر_ساده_نیازمندیم_تمام_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: