Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@22:43:21 GMT

کارگر ساده نیازمندیم در اکران به فروش خوبی خواهد رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۵۰۷۱۳/کارگر_ساده_نیازمندیم_در_اکران_به_فروش_خوبی_خواهد_رسید

کارگر ساده نیازمندیم در اکران به فروش خوبی خواهد رسید

ابراهیم عامریان از پتانسیل بالای فیلمش در اکران و تمایل به ساخت فیلم‌های کمدی گفت.

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، ابراهیم عامریان مجری طرح و سرمایه‌گذار فیلم سینمایی«کارگر ساده نیازمندیم» در گفت‌وگو باباشگاه خبرنگاران جوان؛در پاسخ به این سؤال که این فیلم چه طیفی از مخاطبان را در بر می‌گیرد، گفت: قصد ما از ساخت این فیلم در بحث مخاطب، هدف قرار دادن عامه مردم است که امیدوارم از دیدن آن لذت کافی را ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دغدغه‌اش از همکاری در ساخت این فیلم بیان کرد: کمک به حل مشکلات روز جامعه و جوانان را به عنوان دغدغه اصلی ما از ساخت این فیلم بود.

وی افزود: قطعا این رویه فیلمسازی را ادامه خواهم داد چون رفع مشکلات جوانان برای من تا جایی که در توان دارم بسیار مهم است.

وی درباره تجربه و تولید دیگر ژانرها به خصوص فیلم‌های کمدی با توجه به فروش بالای آنها تصریح کرد: من کارم را با تولید ژانر کمدی آغاز کردم و قطعا این روش فیلمسازی را ادامه خواهم داد.

عامریان عنوان کرد: قرارداد پخش فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» در گروه کورش ثبت شد و پس از فیلم «برادرم خسرو» به سینماها خواهد آمد.

عامریان اعلام کرد: برنامه‌های متفاوتی برای اکران در نظر داریم و در صورت همکاری سینماها، فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» به رکورد خوبی در سینمای ایران و جهان دست خواهد یافت.

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه سایر رسانه‌ها

R41383/P41383/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۷۱۳/کارگر_ساده_نیازمندیم_در_اکران_به_فروش_خوبی_خواهد_رسید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: