Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@12:15:07 GMT

بخش اورژانس بیمارستان شهید رجایی دوگنبدان به ابزارهای پزشکی تجهیز شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۵۰۷۱۵/بخش_اورژانس_بیمارستان_شهید_رجایی_دوگنبدان_به_ابزارهای_پزشکی_تجهیز_شد

بخش اورژانس بیمارستان شهید رجایی دوگنبدان به ابزارهای پزشکی تجهیز شد

محسن حیدر پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تخت مخصوص سی. پی. آر و 16 عدد کپسول تخت نیز در این بخش نصب و راه اندازی شده است.
وی اعتبار تجهیز بخش اورژانس بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان را 2 میلیارد ریال بیان کرد و افزود: اعتبار مورد نیاز از محل اعتبارات بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان تصریح کرد که استفاده از تجهیزات پزشکی بروز برای خدمات رسانی بهتر به مراجعان ضرورتی است که پس از اجرای طرح تحول سلامت مورد توجه متولیان سلامت قرار گرفته است.
907 میلیارد و 100 میلیون ریال در دولت تدبیر و امید برای اجرای 25 طرح عمرانی بهداشتی در گچساران هزینه شده است.
این طرح‌ها شامل خانه بهداشت، مرکز درمانی، اورژانس 115، مرکز جامع شهری، ساختمان متخصصان، بیمارستان‌های 126 و 96 تختخوابی، ساختمان اورژانس شهید رجایی و ساختمان «دی. آی. سی» در این شهرستان است.
رئیس بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان گفت که امسال همچنین دیگر بخش های این بیمارستان با 10 میلیارد ریال اعتبار به وسایل پزشکی موردنیاز مجهز شده است.
حیدرپور افزود: این اعتبار برای خرید و نصب دستگاه‌های لاپاراسکوپ و ارتروسکوپ تجهیز بخش «ان. آی. سی. یو» نوزادان بیمارستان به سیستم مانیتورینگ، دستگاه ونتیلاتور، تخت سی. پی. آر، دی سی شوک و سونوگرافی پیشرفته هزینه شده است.
رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: همه تخت‌های بیمارستانی بخش‌های مختلف به سیستم کنسول، تخت و سیستم احضار پرستار مجهز شده است.
دوگنبدان مرکز شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
خبرنگار: فرزانه شریفی**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
8143 /8005

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۷۱۵/بخش_اورژانس_بیمارستان_شهید_رجایی_دوگنبدان_به_ابزارهای_پزشکی_تجهیز_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: