Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@21:15:23 GMT

سرپرست جدید بیمارستان شهید دکترچمران ساوه معرفی شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۵۰۷۱۸/سرپرست_جدید_بیمارستان_شهید_دکترچمران_ساوه_معرفی_شد

سرپرست جدید بیمارستان شهید دکترچمران ساوه معرفی شد

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛ دکتر بابک عدلی روز دوشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید بیمارستان شهید دکترچمران ساوه افزود: تعداد مراجعین سرپایی این بیمارستان در سال ٩٢ از ٥١٢ هزار نفر به ٧٠٠ هزار نفر در سال گذشته افزایش یافته است و امیدواریم با تغییر مدیریت جدید ، شاهد شکوفایی و افزایش میزان رضایتمندی مراجعین باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر توزیع عادلانه خدمات و امکانات بهداشتی درمانی تامین اجتماعی در نقاط مختلف استان گفت: در این مدت حدود ٩٠ نفر به کادر درمانی و اداری این بیمارستان افزوده شده که بیانگر ارتقاء خدمات این مرکز است.

دکتر عدلی ادامه داد: ساختار فیزیکی بیمارستان شهید چمران ساوه در سال های گذشته در خور شان کادر بیمارستان و بیمه شدگان نبود که این مساله برطرف شده و قسمت های مختلف این بیمارستان از جمله بخش ویژه و اورژانس بهسازی شد.

وی افزود: بیمارستان شهید دکترچمران ساوه کادر پزشکی، پرستاری و اداری قابل قبولی دارد که باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده شود.

وی گفت: در مجموع، بخش درمان تامین اجتماعی استان مرکزی تحول قابل قبولی داشته و در سال های اخیر امکانات و تجهیزات مطلوبی در مراکز استان توزیع شده است.

دکتر کوهپایه زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز در این آئین با اعلام آمادگی کامل مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ساوه در تأمین نیازهای درمانی بیماران گفت: بیمارستانهای وابسته به دانشگاه علوم پزشکی آماده همکاری با مجموعه درمان تأمین اجتماعی هستند و تعامل بین دستگاه ها و سازمان ها به نفع مردم می باشد.

دکتر علیرضا بیگدلی آذری ، رئیس بیمارستان شهید چمران ساوه نیز گفت: ٩٤ تخت فعال این بیمارستان در سال ٩٢ به ١٢٠ تخت در سال ٩٥ ارتقاء یافته است و با همکاری کارکنان و حمایتهای مدیریت درمان استان مرکزی و برنامه های سازمان تأمین اجتماعی ، تمام تلاش خود را صرف ارتقاء خدمات و جلب رضایت مراجعین نمودیم.

وی ادامه داد: جایگاه کشوری این بیمارستان از نظر عملکردی از رتبه ٤٧در سال ٩١ به رتبه پنجم درسال ٩٣ رسیده است.

در این مراسم دکتر روح ا... سهرابی به عنوان سرپرست جدید بیمارستان چمران ساوه منصوب شد.

لازم بذکر است شهرستان ساوه با ٢٩٠ هزار نفر دومین کانون جمعیتی استان مرکزی است که با دارا بودن ٥٥٠ واحد صنعتی نقش عمده ای در تولید و اقتصاد کشور دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۷۱۸/سرپرست_جدید_بیمارستان_شهید_دکترچمران_ساوه_معرفی_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: