Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:06:48 GMT

توسعه بیمارستان شهید مدرس برای بیماران روانی در دستور کار است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۵۰۷۲۰/توسعه_بیمارستان_شهید_مدرس_برای_بیماران_روانی_در_دستور_کار_است

توسعه بیمارستان شهید مدرس برای بیماران روانی در دستور کار است

اصفهان - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: توسعه بیمارستان شهید مدرس برای بیماران روانی اصفهان در دستور کار قرار گرفته است.

کیانوش جهانپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اورژانس روانپزشکی زنان خورشید به علت مستهلک و فرسوده و قدیمی بودن ساختمان و عدم تایید فنی به هیچ‌وجه قابل استفاده و ارتقای هتلینگ نیست و اصرار بر تداوم خدمت در آن قطعا می‌توانست فاجعه بار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: گروه روانپزشکی باید موضوع انتقال به بیمارستان شهید مدرس را در دستور کار قرار دهد و بیمارستان شهید مدرس آمادگی کامل برای ارائه خدمت در این زمینه را دارد و کماکان قابلیت توسعه بیشتری دارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد: اصرار بر ادامه خدمت در بیمارستان خورشید توجیه ندارد و مسئولیت عواقب احتمالی آن پذیرفتنی نیست.

وی اضافه کرد: با همکاری گروه روانپزشکی و ارتقای ارایه خدمت در مرکز شهید مدرس عملا بخش عمده ای از نیازهای روانپزشکی پوشش داده شده و دانشگاه آمادگی توسعه آن را نیز دارد.

جهانپور با اعلام اینکه این مهم نیازمند همکاری تنگاتنگ گروه روانپزشکی است، بیان داشت: در موارد غیر آموزشی نیز بیمارستان فارابی قابلیت ارائه خدمت و توسعه آن را در این زمینه دارد.

وی با اعلام اینکه در طول هفت ماه تعطیلی بخش اورژانس روانپزشکی زنان،‌ نیز خدمات اورژانس زنان در بخش دیگری از ساختمان ادامه داشته اما قطعا جوابگوی نیاز اصفهان نیست، افزود: این مهم باید در جایی دیگر و خارج از مرکز ترافیکی شهر مورد مداقه قرار گیرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه برای روانپزشکی قطعا مدرس از خورشید مناسبتر است، گفت: دسترسی به خورشید در اغلب ساعات به خاطر مسئله ترافیک مرکز شهر از مدرس سخت تر هست.

وی گفت: ترافیک مرکز اصفهان مانع بزرگ توسعه خدمات بیمارستانی خورشید است و قطعا خدمات بتدریج باید به نواحی دسترسی مناسبتر منتقل شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان داشت: در هر حال خورشید مکان مناسبی برای توسعه خدمات روانپزشکی نیست و محدودیت‌ها و معارضین بسیاری دارد.

وی اضافه کرد: همچنین ارائه خدمت در ساختمان فرسوده نا ایمن تحت هیچ شرایطی قابل توجیه نیست چون ایمنی بیمار مقدم بر همه چیز است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۷۲۰/توسعه_بیمارستان_شهید_مدرس_برای_بیماران_روانی_در_دستور_کار_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: