Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@07:07:29 GMT

بیمارستان شهید رجایی یاسوج نیازمند توجه ویژه است + تصاویر

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۵۰۷۲۱/بیمارستان_شهید_رجایی_یاسوج_نیازمند_توجه_ویژه_است_تصاویر

بیمارستان شهید رجایی یاسوج نیازمند توجه ویژه است + تصاویر

زارعی با اشاره به اینکه باید به تجهیزات و امکانات در این بیمارستان توجه ویژه شود، گفت: بیمارستان شهید رجایی یاسوج تنها مرکز تخصصی روان پزشکی در استان است که در برخی موارد، استان های همجوار را نیز پوشش می دهد، بنابراین نیازمند توجه ویژه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح زاگرس،نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به همراه سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از مسئولین دانشگاه از بیمارستان شهید رجایی یاسوج بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلام محمد زارعی در این بازدید با اشاره به اینکه باید به تجهیزات و امکانات در این بیمارستان توجه ویژه شود، گفت: بیمارستان شهید رجایی یاسوج تنها مرکز تخصصی روان پزشکی در استان است که در برخی موارد، استان های همجوار را نیز پوشش می دهد، بنابراین نیازمند توجه ویژه است.

وی با ابراز رضایت از نحوه ارائه خدمت به بیماران و رسیدگی به آنها در این بیمارستان، افزود: امروزه با ارائه خدمات خوبی که پرسنل به بیماران می دهند، در این بیمارستان نشاط، سرزندگی و تحولات بسیاری نسبت به قبل دیده می شود و شایسته است از همکاری و تلاش مسئولین و پرسنل این بیمارستان برای این تحولات تشکر و قدردانی نمود.

زارعی با بیان اینکه آمادگی و همکاری خود جهت بهبود شرایطبیماران و ارائه خدمات مطلوب، تصریح کرد: همه ما باید عزم خود را برای توسعه و پیشرفت این بیمارستان بیشتر کرده و نهایت تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: انسان های با انگیزه می توانند با امکانات کم خدمات بسیار خوبی را به مردم ارائه دهند و موفقیت های بیشتری را خلق نمایند، به طوری که موجب رضایت مندی جامعه هدف شوند و این مهم در بیمارستان شهید رجایی یاسوج به وضوح دیده می شود.

اولویت های بیمارستان شهید رجایی یاسوج در بخش شیمی درمانی

همچنین سرپرست بیمارستان شهید رجایی یاسوج نیز در این بازدید گفت: بیمارستان شهید رجایی یاسوج تنها مرکز تخصصی روانپزشکی استان و ارائه دهنده خدمت به بیماران سرطانی در بخش سرپایی شیمی درمانی است.

دکتر ایرج فتحیبا بیان اینکه این دو قشر بیماران به سبب نوع بیماری آنها، قشری دردمند هستند، افزود: در این مدت سعی و تلاش ما بر این بوده که در مسیری حرکت کنیم تا بتوانیم خدمات بهتری را به مراجعین و بیماران ارائه دهیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بیمارستان شهید رجایی در دو بخش بستری روانپزشکی مردان و زنان، مرکز الکتروشوک درمانی(ECT)، شیمی درمانی، اورژانس روانپزشکی، خدمات کار درمانی و روان درمانی به بیماران ارائه خدمت می دهد.

دکتر فتحی یادآور شد: با افزایش بار مراجعه بیماران خاص به این بیمارستان، نیازمند توسعه فضای فیزیکی و همچنین تخت های بستری و بخشVIPخصوصی در این بیمارستان هستیم.

سرپرست بیمارستان شهید رجایی یاسوج با اشاره به اینکه بخش شیمی درمانی در دو شیفت صبح و عصر به بیماران ارائه خدمت می نمایند، اظهار داشت: برخی بیماران سرطانی دوره درمانی طولانی تری را می طلبند بنابراین این بخش نیازمند توسعه فیزیکی در بخش بستری می باشد، که انتظار می رود در این زمینه همکاری لازم جهت توسعه و تجهیز به عمل آید.

دکتر فتحی در پایان یادآور شد: یکی از نیازهای استان در بخش شیمی درمانی، راه اندازی بخش آنکولوژی اطفال و آزمایشگاه تخصصی جهت ارائه خدمت به بیماران سرطانی است که همکاری مسئولین استانی و دانشگاهی را در این زمینه می طلبد.

غلام محمد زارعی؛ نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از بخش هایشیمی درمانی، روان پزشکی زنان، روان پزشکی مردان وECTاین بیمارستان، از نزدیک در جریان روند ارائه خدمت به بیماران و وضعیت بیماران بستری شده دراین بیمارستان قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۷۲۱/بیمارستان_شهید_رجایی_یاسوج_نیازمند_توجه_ویژه_است_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: