Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@13:41:56 GMT

دشمن حتی نیت حمله به ایران را ندارد چه برسد به فکر حمله

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۵۰۷۴۹/دشمن_حتی_نیت_حمله_به_ایران_را_ندارد_چه_برسد_به_فکر_حمله

دشمن حتی نیت حمله به ایران را ندارد چه برسد به فکر حمله

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن حتی نیت حمله کردن به ایران را ندارد چه برسد به اینکه فکر حمله به ایران را داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله حسن عالمی در گفتگو با صبح توس اظهار کرد:متاسفانه دولتبرای کسب آراء مردمیمدام از شاهکارهای خود در مذاکرات برجام سخن می‌گوید و ادعا می‌کند که ما سایه جنگ را از سر کشور برداشتیم!

وی با اشاره با اشاره به این مطلب که ما در دوران دفاع مقدسبا دستان خالی توانستیم در مقابل دنیا بایستیم، بیان داشت: آیاامروزکه در زمینه نظامی دستاوردهای زیادی کسب کرده‌ایم، نمی‌توانیم مقابله کنیم!؟.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد:دشمن حتی نیت حمله کردن به ایران را ندارد چه برسد به اینکه فکر حمله به ایران را داشته باشد.

آیت الله حسن عالمیبا اشاره به اینکه اسم ایران پشت دشمنان را می لرزاند، افزود: دولت می‌خواهد لیست دستاوردهای برجام را در مقابل مردم زیاد نشان دهد و ادعاکند ما توانستیم با برجام سایه جنگ را از کشور دورسازیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه سخنان رهبری در کشور فصل الخطاب است، عنوان کرد: تنها صحبت‌های مقام معظم رهبری فصل الخطاب بوده و مردم نیز همگام با رهبری در کشور حرف آخر را می‌زنند.

آیت الله عالمی اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور و وزیران در رابطه با سایه جنگ، گفت: امروزپیوسته رئیس جمهور و وزرا بحث دور کردن سایه جنگ را از کشور مطرح می‌کننددر صورتی‌که این جمله صحیح نیست و تنها جنبه انتخاباتی دارد.

وی با بیان اینکه دشمن به خوبی می‌داند چنانچه شروع کننده جنگ در کشور باشد دیگر نمی‌تواند آن را پایان دهد، گفت: دشمن به خوبی می‌داند هرگونه حمله به ایران عواقب وحشتناکی برای آنان دارد و از طرفی پایان دهنده جنگ نخواهند بود، همانطور که در دوران دفاع مقدس آن را ثابت کردیم.

انتهای پیام/


منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۷۴۹/دشمن_حتی_نیت_حمله_به_ایران_را_ندارد_چه_برسد_به_فکر_حمله را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: