Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@19:53:10 GMT

محسن رضایی: رفتار عربستان شبیه تحولات عراق پیش از حمله به ایران است

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۵۰۷۵۵/محسن_رضایی_رفتار_عربستان_شبیه_تحولات_عراق_پیش_از_حمله_به_ایران_است

محسن رضایی: رفتار عربستان شبیه تحولات عراق پیش از حمله به ایران است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: اقداماتی که در عربستان درحال شکل گیری است، بسیار مشابه تحولات عراق قبل از حمله به ایران است.

به گزارش مشرق، محسن رضایی در اینستاگرام خود نوشت: «اقداماتی که در عربستان درحال شکل گیری است، بسیار مشابه تحولات عراق قبل از حمله به ایران است».

در ادامه این نوشته آمده است: «صدام، قبل از حمله به ایران، با کودتا حسن البکر را از قدرت کنار زد، پست او را اشغال کرد، آیت الله صدر را به شهادت رساند و با برژینسکی در اردن ملاقات کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد بن سلمان هم آیت الله نمر را به شهادت رسانده، به ملاقات ترامپ در واشنگتن رفته و در حال کنار زدن مخالفان خود از دستگاه سلطنتی آل سعود است».

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه این تحلیل می افزاید: «قصد آنها یا تسلط بر همه شیخ نشین ها و کشورها ی حاشیه جنوبی خلیج فارس، یعنی کویت، بحرین، قطر، دبی وشارجه است ویا آغاز ماجراجویی جدید درخلیج فارس و در مقابل ایران».

منبع: مهر

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۷۵۵/محسن_رضایی_رفتار_عربستان_شبیه_تحولات_عراق_پیش_از_حمله_به_ایران_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: