Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@20:12:50 GMT

استورمی دنیلز: اگر ترامپ را شکست دهم مبلغ پرداختی به عنوان حق‌السکوت را اهدا می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۰۷۷۱/استورمی_دنیلز_اگر_ترامپ_را_شکست_دهم_مبلغ_پرداختی_به_عنوان_حق_السکوت_را_اهدا_می_کنم

استورمی دنیلز: اگر ترامپ را شکست دهم مبلغ پرداختی به عنوان حق‌السکوت را اهدا می‌کنم

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، «استفانی کلیفورد» معروف به «استورمی دنیلز»، بازیگر زن فیلم‌های مستهجنی که در سال 2006 با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا رابطه غیراخلاقی داشته است در گفتگو با مجله «پنت هاوس» اعلام کرد: اگر در پرونده اخیر بتوانم دونالد ترامپ و وکیلش مایکل کوهن را شکست دهم، مبلغ 130 هزار دلاری را که از آنها دریافت کرده‌ام به نام این دو شخص (کوهن و ترامپ) به «فدراسیون فرزندپروری آمریکا» اهدا خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیلز در ادامه مصاحبه‌اش گفت: من از کارم شرمنده نیستم. نمی توانید من را سرزنش کنید.

در پی جنجال برانگیز شدن رابطه غیراخلاقی دونالد ترامپ با استورمی دنیلز، مایکل کوهن (وکیل ترامپ) پیشتر پذیرفته بود که طی یک توافق محرمانه مبلغ 130 هزار دلار به عنوان حق السکوت به این زن بپردازد تا او را مجبور به سکوت کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که این مبلغ تنها چند روز پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا به این زن پرداخت شده است. مایکل کوهن گفته بود که این مبلغ را از جیب خودش به استورمی داده است.

وکیل ترامپ پیشتر از این بازیگر زن فیلم‌های مستهجن درخواست کرده بود که به دلیل نقض توافق محرمانه، 20 میلیون دلار خسارت به آنها بپردازد.

استورمی دنیلز دو روز پیش در جلسه استماع «مایکل کوهن» در دادگاه نیویورک حضور یافت. کارکنان اف بی آی هفته گذشته به دفتر مایکل کوهن حمله کردند و اسناد و مدارکی را درباره پرداخت این مبلغ حق السکوت به دنیلز در دفتر کار او پیدا کردند.

انتهای پیام/

تصمیم جدید «استورمی دنیلز» در صورت شکست دادن ترامپ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۷۷۱/استورمی_دنیلز_اگر_ترامپ_را_شکست_دهم_مبلغ_پرداختی_به_عنوان_حق_السکوت_را_اهدا_می_کنم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: