Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@08:02:01 GMT

وکیل استورمی دنیلز: ترامپ در دردسر بزرگی افتاده است

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۰۷۷۲/وکیل_استورمی_دنیلز_ترامپ_در_دردسر_بزرگی_افتاده_است

وکیل استورمی دنیلز: ترامپ در دردسر بزرگی افتاده است

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، مایکل اوناتی، وکیل استورمی دنیلز، بازیگر آمریکایی فیلم‎‌های مستهجن، روز یکشنبه اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در خصوص همکاری وکیل خود در تحقیقات درباره ارتباط او با دنیلز دچار وحشت شده است و نگران همکاری وکیل خود در این باره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوناتی به سی‌ان‌ان گفت: ترامپ و دولت او به نتیجه‌ای که من هفته‌ها پیش گفتم، رسیده‌اند. او تاکید کرد: من پیشتر گفتم مایکل کوهن، وکیل شخصی ترامپ، دچار دردسر زیادی شده است و قصد دارد علیه رئیس جمهور همکاری کند.

استورمی دنیلز که نام واقعی او «استفانی کلیفورد» است، ماههاست شکایتی را برای لغو توافق قبلی خود با وکیل ترامپ دنبال می‌کند. گفته می‌شود او پیشتر در ازای دریافت حقوق‌السکوت متعهد شده است که درباره روابط نامشروع ترامپ با خود سخنی به زبان نیاورد. او همچنین کوهن را به افترا و تهمت علیه خود متهم کرده است. روز جمعه قاضی کالیفرنیا شکایت دنیلز از کوهن را به مدت 90 روز به حالت تعلیق درآورد و گفت ادامه رسیدگی به این شکایت همزمان با تحقیقات جزایی مجزا درباره وکیل ترامپ نقض حقوق قانونی او خواهد بود.

وکیل دنیلز درباره مقاله منتشر شده در روزنامه «نشنال اینکوایرر»که متعلق به یکی از  حامیان ترامپ است، گفت: این اقدام اولین تلاش آنها برای زیر سوال بردن اعتبار کوهن است. گفتنی است ترامپ هرگونه ارتباط با دنیلز و پرداخت حق‌السکوت به او را تکذیب کرده است.

وکیل دنیلز با اشاره به انکار ترامپ گفت: ترامپ حرفهای پیشین خود را نقض کرده است. او گفت: ترامپ آشکارا این حرفها را انکار می‌کند. این بدان معناست که مایکل کوهن خود تصمیم به توافق با دنیلز و پرداخت 130 هزار دلار از سوی خود به او گرفته و ترامپ هیچگاه در جریان نبوده است.

اوناتی گفت: اعتراف ترامپ یک اشتباه اساسی است. شما ممکن است در سیاست غیراصولی برخورد کنید، ممکن است قادر به دروغ گفتن به رسانه‌های آمریکا و مردم باشید اما نمی‌توانید در دعوی قضایی دروغ بگویید. وکیل دنیلز گفت کاملا واضح است که چه مسئله‌ای در حال رخ دادن است. آقای ترامپ می‌داند در دردسر بزرگی افتاده است و به همین علت بسیار آشفته و وحشت زده است.

ماموران اف‌بی‌آی در یورش اوایل این ماه خود به دفتر و خانه وکیل ترامپ به دنبال مدارکی مرتبط به پرداخت 130 هزار دلار توسط کوهن به استورمی دنیلز بودند که اندکی پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 به عنوان حق‌السکوت به او پرداخت شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۷۷۲/وکیل_استورمی_دنیلز_ترامپ_در_دردسر_بزرگی_افتاده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: