Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@18:25:46 GMT

وکیل استورمی دنیلز: تضمین می‌کنم ترامپ پیش از پایان دوره ریاست جمهوری‌اش مجبور به استعفا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۰۷۷۳/وکیل_استورمی_دنیلز_تضمین_می_کنم_ترامپ_پیش_از_پایان_دوره_ریاست_جمهوری_اش_مجبور_به_استعفا_می_شود

وکیل استورمی دنیلز: تضمین می‌کنم ترامپ پیش از پایان دوره ریاست جمهوری‌اش مجبور به استعفا می‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیوزویک، «مایکل اوناتی» وکیل استورمی دنیلز –بازیگر فیلم‌های مستهجن- اعلام کرد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به دلیل اظهارات وکیلش در روز چهارشنبه مجبور می‌شود پیش از آنکه دوره ریاست جمهوری‌اش به پایان برسد، استعفا دهد.

اوناتی در پاسخ به «رودی جولیانی» شهردار سابق لندن که گفته بود ترامپ ۱۳۰ هزار دلار به وکیل خود -مایکل کوهن- پرداخته تا به عنوان حق السکوت به استورمی دنیلز بدهد، این اظهارات را بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوناتی روز چهارشنبه در مصاحبه با سی ان ان گفت: «به نظر من این موضوع نشان می‌دهد احتمال اینکه رئیس جمهور در رابطه با فساد مالی و پولشویی با مشکل کیفری مواجه شود، بسیار زیاد است. منظورم این است که این موضوع جعبه پاندورا را باز می‌کند و ترامپ را با مشکلات جدی مواجه می‌کند. من هفته گذشته گفته بودم این بار هم می‌گویم. ترامپ قرار نیست این دوره ریاست جمهوریش را به پایان برساند. او در نهایت مجبور می‌شود استعفا دهد».

جولیانی پیشتر در شبکه فاکس نیوز گفته بود ترامپ به کوهن پول داد تا به دنیلز پرداخت کند. اما او بعداً اینگونه شفاف سازی کرد که کوهن نیز مانند دیگر وکلا به ترامپ گفته با این پول هزینه‌های لازم را پوشش می‌دهد و رئیس جمهور نمی‌دانسته این پول دقیقا برای پرداخت به دنیلز و به چه دلیل هزینه می‌شود.

ترامپ در پنجم آوریل در مصاحبه با خبرنگاران گفت: از پرداخت پول به دنیلز هیچ اطلاعی ندارد.

اوناتی حتی در برنامه «صبح بخیر جو» شبکه MSNBC در پاسخ به پیام‌های توییتری ترامپ در باره پرداخت پول به کوهن و دنیلز گفت: «من تضمین می‌کنم ترامپ دوره چهار ساله ریاست جمهوری‌اش را به سرانجام نمی‌رساند».

استورمی دنیلز که نام واقعی او استفانی کلیفورد است چندی پیش از دونالد ترامپ شکایت و ارتباط غیراخلاقی با او را فاش کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۷۷۳/وکیل_استورمی_دنیلز_تضمین_می_کنم_ترامپ_پیش_از_پایان_دوره_ریاست_جمهوری_اش_مجبور_به_استعفا_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: