Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@12:56:57 GMT

واکنش کاخ سفید به اظهارات بازیگر فیلم‌های مبتذل

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۰۷۸۳/واکنش_کاخ_سفید_به_اظهارات_بازیگر_فیلم_های_مبتذل

آسوشیتدپرس گزارش داد، کاخ سفید در نخستین واکنش خود به مصاحبه استورمی دنیلز با شبکه سی بی اس، اظهارات این بازیگر فیلم‌های مبتذل را در خصوص رابطه غیر اخلاقی با ترامپ و نیز تهدید برای سکوت را تکذیب و اعلام کرد رئیس جمهور همچنان وجود این رابطه را رد می‌کند.

«راج شاه» معاون سخنگوی کاخ سفید در واکنش به سخنان استورمی دنیلز گفت: رئیس جمهور به شدت، به وضوح این ادعا‌ها را رد می‌کند و تنها فردی که دارای تناقضات است، این ادعا‌ها را درست می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین در واکنش به این بخش از سخنان استورمی دنیلز که گفته بود اموالی از وکیل ترامپ دریافت کرده تا رابطه اش را با ترامپ مخفی نگه دارد، گفت: ترامپ قانون تأمین مالی مبارزات انتخاباتی را نقض نکرده است.

وی همچنین تصریح کرد: هیچ چیزی وجود ندارد که ادعا‌های دنیلز را تأیید کند.

گفتنی است استورمی دنیلز بازیگر آمریکایی فیلم‌های مبتذل در برنامه ۶۰ دقیقه در مصاحبه با شبکه سی بی اس که یکشنبه شب پخش شد، اعلام کرد ترامپ در سال ۲۰۰۶ و درست زمانی که یکسال و نیم از ازدواجش با ملانیا گذشته بود و فرزند او «بارون ترامپ» چهار ماهه بود، با وی رابطه غیر اخلاقی برقرار کرد.

وی همچنین اعلام کرد ۵ سال بعد، در سال ۲۰۱۱ زمانی که می‌خواست تا جزئیات رابطه اش را افشا کند، مورد تهدید قرار گرفت.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۷۸۳/واکنش_کاخ_سفید_به_اظهارات_بازیگر_فیلم_های_مبتذل را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: