Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@15:27:38 GMT

10 مسجد برای میزبانی معتکفین زنجانی معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۵۰۷۹۳/۱۰_مسجد_برای_میزبانی_معتکفین_زنجانی_معرفی_شد

10 مسجد برای میزبانی معتکفین زنجانی معرفی شد

حجت‌الاسلام علی عیسی‌زاده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای اجرای آیین معنوی اعتکاف در شهرستان زنجان در دستور کار قرار دارد تا شاهد برگزاری هرچه بهتر این مراسم در فروردین سال آینده باشیم.
وی با اشاره به اینکه 10 مسجد در شهر زنجان برای حضور معتکفین در نظر گرفته شده، افزود: از این تعداد 3 مسجد برای برادران و 7 مسجد برای بانوان در نظر گرفته شده که دو مسجد چهارده معصوم در اسلام آباد و مسجد امام محمدباقر در اراضی پایین‌کوه برای حضور معتکفین به صورت خانوادگی و مشترک برای حضور بانوان و آقایان منظور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان تصریح کرد: به همت ستاد مردمی اعتکاف شهرستان زنجان از ۱۵ تا ۲۵ اسفندماه، ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف ماه رجب در زنجان انجام می‌شود.
حجت‌الاسلام عیسی‌زاده تاکید کرد: علاقه‌مندان حضور در این آیین معنوی می‌توانند از۹  صبح تا ۶ عصر جهت ثبت‌نام به آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان مراجعه کنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۷۹۳/۱۰_مسجد_برای_میزبانی_معتکفین_زنجانی_معرفی_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: