Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:30:19 GMT

مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام «علی بابایی» در خرم‌آباد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۵۰۷۹۶/مراسم_بزرگداشت_حجت_الاسلام_علی_بابایی_در_خرم_آباد_برگزار_می_شود

مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام «علی بابایی» در خرم‌آباد برگزار می‌شود

خرم‌آباد- مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام علی بابایی روز چهارشنبه در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بزرگداشت مرحوم حاج شیخ علی بابایی عالم ارزشمند و روحانی مبارز لرستانی روز چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار می شود.

این مراسم به همت دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، حوزه علمیه کمالیه خرم آباد و استانداری لرستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام علی بابایی در سال ۱۳۱۴ در روستای خلیل اکبراز توابع شهرستان پلدختر به دنیا آمد و در سال ۱۳۳۳ برای تحصیل علوم دینی وارد حوزه علمیه خرم آباد شد و دارای سوابق مبارزاتی با رژیم ستمشاهی در کنار سایر مبارزان لرستان از جمله آیت الله روح الله کمالوند، قاضی خرم آبادی، طاهری خرم آبادی، شهید رحیمی، مروجی و آیت الله صادقی است.

حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی بابایی از شاگردان امام خمینی (ره) در حوزه علمیه قم بود.

وی روز دوشنبه هفتم فروردین ماه جاری در سن ۸۲ سالگی به علت عارضه قلبی و ریوی پس از تحمل مدت ها بیماری در یکی از بیمارستان های تهران دار فانی را وداع گفت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۷۹۶/مراسم_بزرگداشت_حجت_الاسلام_علی_بابایی_در_خرم_آباد_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: