Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@22:46:24 GMT

علی عیسی‌زاده : توقعات از یک مربی مانند کمالوند بالاست

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۵۰۷۹۷/علی_عیسی_زاده_توقعات_از_یک_مربی_مانند_کمالوند_بالاست

علی عیسی‌زاده : توقعات از یک مربی مانند کمالوند بالاست

مدیرعامل صنعت نفت آبادان می گوید استعفای سرمربی این تیم پذیرفتنی نیست و کمالوند باید به کار خود در این تیم ادامه دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی عیسی‌زاده ، مدیرعامل صنعت نفتی‌ها در رابطه با مشکلات این تیم گفت:

متاسفانه در حال حاضر مشکلات عدیده مالی داریم و درصدد این هستیم که بتوانیم از پس آنها بربیاییم و مشکلات‌مان را یکی یکی حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:

البته در این راه به تنهایی نمی توانیم اقدام کنیم و به همین دلیل نیاز به حمایت‌های حامیان همیشگی صنعت نفت آبادان داریم تا با کمک آنها از پس مشکلات مالی بربیاییم.

علی عیسی‌زاده در رابطه با مشکلات تیم ادامه داد:

شرایط مالی ما در نفت آبادان امسال به نحو غیرقابل باوری پیش رفته و باشگاه علاوه بر بازیکنان به جاهای مختلفی همچون رستوان ها، آژانس ها و مراکز خدماتی بدهکار شده است و این به خاطر قانونی است که وزارت نفت را از کمک کردن به صنعت محروم می کند.

علی عیسی‌زاده در ادامه گفت:

البته ما با وجود این وضعیت تیم را در رتبه ششم قرار دادیم اینکه صنعت نفت با این وضعیت بین هشت تیم بالای جدول قرار دارد که در تاریخ باشگاه بی سابقه بود و از هواداران می خواهم با توجه به شرایط موجود از تیم توقع داشته باشند.

مدیرعامل صنعت نفتی ها درباره استعفای فراز کمالوند گفت:

ایشان امسال کمک های بزرگی به باشگاه کردند و بازیکنان برزرگی را با اعتبار خودشان به باشگاه آوردند. ایشان در مسائل اجرایی همچون چمن ورزشگاه و اسکان تیم و … نیز ورود کردند و تاثیرگذار بودند اما شرایطی که در حال حاضر در صنعت نفت داریم برای ایشان خسته کننده است.

علی عیسی‌زاده ادامه داد:

بهرحال توقعات از یک مربی مانند کمالوند بالاست وقتی ما نتوانستیم پیش از بازی برابر پیکان وجه لازم را برای اسکان در هتل المپیک فراهم کنیم ایشان استعفا دادند چرا که اعتقاد دارد شان مردم آبادان و این باشگاه بالاتر از این است که با چنین شرایطی در لیگ حضور پیدا کند.

علی عیسی‌زاده در رابطه با پذیرش استعفای سرمربی صنعت نفت آبادان گفت:

استعفای فراز کمالوند اصلا پذیرفتنی نیست. ایشان باید بمانند و به راه خود ادامه دهند. ما با هم راهی را شروع کردیم که همچنان باید آن را ادامه دهیم تا بتوانیم به هدف‌هایمان برسیم. فراز کمالوند باید قدم‌های محکمتری بردارد تا نهایت بتواند موفقیت‌های بیشتری برای تیم به همراه بیاورد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۷۹۷/علی_عیسی_زاده_توقعات_از_یک_مربی_مانند_کمالوند_بالاست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: