Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:26:08 GMT

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید در پی درگذشت «حجت‌الاسلام علی برهان»

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۵۰۷۹۸/پیام_تسلیت_رییس_بنیاد_شهید_در_پی_درگذشت_حجت_الاسلام_علی_برهان

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید در پی درگذشت «حجت‌الاسلام علی برهان»

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت روحانی عالیقدر و با فضیلت «حجت الاسلام و المسلمین علی برهان» فرزند شهید والا مقام «محمدحسین برهان» و برادر شهید معزز دفاع مقدس «غلامرضا برهان» را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا،متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی به این شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم برهان
سلامٌ علیکم
درگذشت روحانی عالیقدر و با فضیلت «حجت‌الاسلام والمسلمین علی برهان» فرزند شهید والامقام «محمدحسین برهان» و برادر شهید معزز دفاع‌مقدس «غلامرضا برهان» موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی گرانقدری که سال‌های عمر گهربار خویش را خالصانه و متعهدانه در مسیر حق و حقیقت و خدمت به اسلام و انقلاب گام نهاد و عشق به حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و ولایت‌مداری را سر لوحه خویش قرار داد و سال‌های متمادی در جایگاه امام جمعه شهرستان مهریز منشأ خدمات شایسته‌ای گردید.
این مصیبت وارده را به شما خانواده معظم تسلیت عرض نموده و از پروردگار متعال علو درجات برای آن روحانی والامقام و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم. ان‌شاء‌الله روح ایشان مشمول مغفرت لایزال الهی و رحمت بی‌حساب رحمانی گردد.
سید محمدعلی شهیدی.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۷۹۸/پیام_تسلیت_رییس_بنیاد_شهید_در_پی_درگذشت_حجت_الاسلام_علی_برهان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: