Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-25@23:28:49 GMT

لاریجانی درگذشت حجت الاسلام شیخ علی برهان را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۵۰۸۰۷/لاریجانی_درگذشت_حجت_الاسلام_شیخ_علی_برهان_را_تسلیت_گفت

لاریجانی درگذشت حجت الاسلام شیخ علی برهان را تسلیت گفت

سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلیبی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین مجلس:


رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی برهان امام جمعه شهرستان مهریز را تسلیت گفت.

به گزارش بی‌باک، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی امروز شنبه ( ۱۲ فروردین ) درپیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی برهان امام جمعه شهرستان مهریز را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت روحانی بزرگوار و مبارز انقلابی حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی برهان امام جمعه شهرستان مهریز موجب تاسف و تاثر گردید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به روحانیت ،حوزه علمیه و مردم شریف مهریز و بیت مکرم ایشان برای آن مرحوم رحمت و علودرجات و برای بازماندگان صبرواجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم .

علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۸۰۷/لاریجانی_درگذشت_حجت_الاسلام_شیخ_علی_برهان_را_تسلیت_گفت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: