Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@06:15:00 GMT

چراغ سبز ترامپ به اسراییل برای ترور سردار سلیمانی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۰۸۵۷/چراغ_سبز_ترامپ_به_اسراییل_برای_ترور_سردار_سلیمانی

چراغ سبز ترامپ به اسراییل برای ترور سردار سلیمانی

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، روزنامه کویتی «الجریده» با اعلام این خبر نوشت سردار سلیمانی «تهدید» بزرگی برای واشنگتن و تل آویو در منطقه است.

این خبر در حالی منتشر شد که سال گذشته هم روزنامه اسرائیلی هاآرتص نوشت: ترامپ برخلاف اوباما، با طرح اسرائیل برای ترور قاسم سلیمانی موافقت کرده است.

این روزنامه مدعی شد: سه سال پیش اسرائیل در آستانه ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در نزدیکی دمشق بود اما باراک اوباما رئیس وقت ایالات متحده آمریکا از این طرح ترور آگاه شد و این موضوع را به سران ایران منتقل کرد و باعث شد این طرح ترور، شکست بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۸۵۷/چراغ_سبز_ترامپ_به_اسراییل_برای_ترور_سردار_سلیمانی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: